Singeltråden

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Jag är fundersam över hur Trafikverket kan bli ersättningsskyldiga för en hund som springer lös? Är det inte koppeltvång i Sverige?
Ja det är tragiskt men vafan.

http://www.expressen.se/gt/madeleines-hund-blev-krossad-av-taget/

Sverige har förvandlats till ett land där ingen ska ta något som helst eget ansvar, "någon annan" ska alltid betala... Och i det här fallet, som i så många andra, så är det skattebetalarna som står för notan för enstaka individers idioti.

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Koppeltvång eller inte så känns det väl som ägarens ansvar att se till att hunden inte befinner sig på en järnväg? Och annars bör det väl vara en livförsäkring som sätter in...

Precis.

Sverige har förvandlats till ett land där ingen ska ta något som helst eget ansvar, "någon annan" ska alltid betala... Och i det här fallet, som i så många andra, så är det skattebetalarna som står för notan för enstaka individers idioti.

Skrämmande, undrar om man kan få skadestånd om någon man känner hoppar framför tåget oxå. *s p h*

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Trafikverket!, nu har tråden spårat ur totalt.

Edit. Är JP vaken? han är väl en sån där sliper :)

Det är tåga i dig. :)

Troligen ska jag möta upp JP imorgon för en snabbfika på rosen om du är sugen. Tror han sitter och spelar just nu om han inte gått över till powerfap istället.
Jag ska träna mellan 10-11 så förhoppningsvis kan jag åka från stan vid 12-tiden. Hör av dig.
Nu ska jag sova så jag orkar träna imorgon bitti.

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06

Troligen ska jag möta upp JP imorgon för en snabbfika på rosen om du är sugen. Tror han sitter och spelar just nu om han inte gått över till powerfap istället.
Jag ska träna mellan 10-11 så förhoppningsvis kan jag åka från stan vid 12-tiden. Hör av dig.

Jag har spelat klart nu :4skrika

Kan sätta pengar på att Poopen inte kommer orka hoja imorn, skyller väl på träningsvärk eller nåt :lol

Men jag har alltid träningsvärk, så jag ska hoja iaf.. man måste ju passa på.. regn på Söndag, och kallare igen nästa helg! :mattias

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Jag har spelat klart nu :4skrika

Kan sätta pengar på att Poopen inte kommer orka hoja imorn, skyller väl på träningsvärk eller nåt :lol

Men jag har alltid träningsvärk, så jag ska hoja iaf.. man måste ju passa på.. regn på Söndag, och kallare igen nästa helg! :mattias

Ja du har väl träningsvärk i händerna efter allt fappande. Vi får väl se.

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld

10.00 är inte morgon :fakta

Träna väl :)

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll