PippiT
Professionell mobbare
Alla vet att jag alltid blir överlistad![]()
Precis.
![HIHI :hihi :hihi](/img/smilies/hihi.gif)
Du blir underlistad?
Han är underlistigast av alla.
![HIHI :hihi :hihi](/img/smilies/hihi.gif)
Alla vet att jag alltid blir överlistad![]()
Du blir underlistad?
Typiskt brewdar.
Fan för brewdar.
Var och handlade igår.
En quinna, 50-60, och hennes dotter, antagligen äldre än mig, så detta var inga barn, var en par-tre platser tidigare i kön. De hade en storer vagn med ytspänning på, tanten börjar plocka varor, och efter en fyra-fem stycken skriker hon; Nej! vi glömde ***. Tanten lallar iväg och hämta ***, dottern plockar prylar långsamt som tusan, pausar och tittar nervöst omkring sig var 10:e sekund. efter ca 5 minuter har prylarna tatt slut, och tjejen i kassan säger att hon får pausa den kunden och ta nåra andra emellanbanana). Efter två kunder kommer självklart morsan tillbakam och fastnar i en singularitet springande emellan kassan och slutet a kön gapandes "hur gör vi nu?!", "Där e mina grejjor där borta", och självklart slutar det med att dottern ställer sig längst bak i kök med de nya varorna och tanten tränger sig emellan för att betala det gamla, och ställer till med allehanda kaos... Tog fan en 20 min i kön tack vare detta...
![]()
Hade fan suget att som svar på "Hur löser vi det här?!" gapa ut "Förbjud kvinnor i affären!", men jag är för feg...Sånt händer tamefan bara kvinnor.
Hade jag och min far mot förmodan handlat tillsammans hade antagligen en av oss gått till brödhyllan och den andra efter wienerkorv för att regruppera vid kassan efter ca 15 sek.![]()
Typiskt brewdar. Torrt idag Poopeter?
...återhämta sig och orka upp kl 05:45 och åka till Arlanda i helgen..
Gött med torrt så du fick lite valuta, var förjävligt i lördags. :mrgreen
Har vilodag idag efter ET, regnig AI i steg 4, och så knix igår - skulle behöva få en långrunda på pedalracern innan vättern på lördag..men min slitna lekamen tycker annat.
ET? Jag antar att det i det här fallet står för något annat än Equiterapeut..?![]()
Equiwho? Hästar har jag utvecklat stark allergi mot efter exet...
Nörd-SMC-lingo, egenträning. Kan vara egotrimning med, inte helt säker.
Varthän bär det?
Troligtvis runt-runt. I regn.
Han är underlistigast av alla.![]()
Värst vad här skall gaddas ihop hela ti'n.
Tro mig det händer inte bara kvinnor och det är inte specifikt för en speciell ålder.
Hon blev en mer eller mindre. lEskit.
ET? Jag antar att det i det här fallet står för något annat än Equiterapeut..?![]()
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |