Singeltråden

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Typiskt brewdar.

Fan för brewdar.

Var och handlade igår.
En quinna, 50-60, och hennes dotter, antagligen äldre än mig, så detta var inga barn, var en par-tre platser tidigare i kön. De hade en storer vagn med ytspänning på, tanten börjar plocka varor, och efter en fyra-fem stycken skriker hon; Nej! vi glömde ***. Tanten lallar iväg och hämta ***, dottern plockar prylar långsamt som tusan, pausar och tittar nervöst omkring sig var 10:e sekund. efter ca 5 minuter har prylarna tatt slut, och tjejen i kassan säger att hon får pausa den kunden och ta nåra andra emellan :)banana). Efter två kunder kommer självklart morsan tillbakam och fastnar i en singularitet springande emellan kassan och slutet a kön gapandes "hur gör vi nu?!", "Där e mina grejjor där borta", och självklart slutar det med att dottern ställer sig längst bak i kök med de nya varorna och tanten tränger sig emellan för att betala det gamla, och ställer till med allehanda kaos... Tog fan en 20 min i kön tack vare detta... :gnissla

Hade fan suget att som svar på "Hur löser vi det här?!" gapa ut "Förbjud kvinnor i affären!", men jag är för feg... :( Sånt händer tamefan bara kvinnor.
Hade jag och min far mot förmodan handlat tillsammans hade antagligen en av oss gått till brödhyllan och den andra efter wienerkorv för att regruppera vid kassan efter ca 15 sek. :hihi

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Fan för brewdar.

Var och handlade igår.
En quinna, 50-60, och hennes dotter, antagligen äldre än mig, så detta var inga barn, var en par-tre platser tidigare i kön. De hade en storer vagn med ytspänning på, tanten börjar plocka varor, och efter en fyra-fem stycken skriker hon; Nej! vi glömde ***. Tanten lallar iväg och hämta ***, dottern plockar prylar långsamt som tusan, pausar och tittar nervöst omkring sig var 10:e sekund. efter ca 5 minuter har prylarna tatt slut, och tjejen i kassan säger att hon får pausa den kunden och ta nåra andra emellan :)banana). Efter två kunder kommer självklart morsan tillbakam och fastnar i en singularitet springande emellan kassan och slutet a kön gapandes "hur gör vi nu?!", "Där e mina grejjor där borta", och självklart slutar det med att dottern ställer sig längst bak i kök med de nya varorna och tanten tränger sig emellan för att betala det gamla, och ställer till med allehanda kaos... Tog fan en 20 min i kön tack vare detta... :gnissla

Hade fan suget att som svar på "Hur löser vi det här?!" gapa ut "Förbjud kvinnor i affären!", men jag är för feg... :( Sånt händer tamefan bara kvinnor.
Hade jag och min far mot förmodan handlat tillsammans hade antagligen en av oss gått till brödhyllan och den andra efter wienerkorv för att regruppera vid kassan efter ca 15 sek. :hihi

Tro mig det händer inte bara kvinnor och det är inte specifikt för en speciell ålder.
Det händer konstant att såna där iq-befriade WT-trash bara tänker på sig själva och ska börja krångla med än det ena och än det andra.
Om man glömmer något så lämnar man antingen kön och gör sitt och ställer sig längst bak i kön igen eller handlar det man plockat på sig och går sedan och hämtar det man glömt och gör en ny betalning.
Vissa människor är värda en high-five i ansiktet med en stol.

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Typiskt brewdar. Torrt idag Poopeter?

Japp, torrt.. Men blåsigt som f*n..
Hellre vind än regn dock.

Men fan vad mör man är nu då. Skulle behövt va ledig idag känns det som.

Men men, får bli tidiga kvällar hela veckan för att återhämta sig och orka upp kl 05:45 och åka till Arlanda i helgen..

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Gött med torrt så du fick lite valuta, var förjävligt i lördags. :mrgreen

Har vilodag idag efter ET, regnig AI i steg 4, och så knix igår - skulle behöva få en långrunda på pedalracern innan vättern på lördag..men min slitna lekamen tycker annat.

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Gött med torrt så du fick lite valuta, var förjävligt i lördags. :mrgreen

Har vilodag idag efter ET, regnig AI i steg 4, och så knix igår - skulle behöva få en långrunda på pedalracern innan vättern på lördag..men min slitna lekamen tycker annat.

ET? Jag antar att det i det här fallet står för något annat än Equiterapeut..? :D

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Equiwho? Hästar har jag utvecklat stark allergi mot efter exet... :crash

Nörd-SMC-lingo, egenträning. Kan vara egotrimning med, inte helt säker.

En sån där som går igenom och behandlar muskler och leder på hästar. ;) Så inte riktigt detsamma som egenträning...

Varför, var ditt ex en häst?

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...