Singeltråden

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Ort
Asarum
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Nu är semestern slut:(. Sista veckan bjöd ju på kanonväder, så det blev mycket hojåka samt kaffe.

Två veckor kvar :D Du får hålla tumme att jag hinner riva allt som rivas skall på mitt eländiga gamla ruckel till hus :p
 

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Ort
Bland buskar & träd
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Nu är semestern slut:(. Sista veckan bjöd ju på kanonväder, så det blev mycket hojåka samt kaffe.

Två veckor kvar :D Du får hålla tumme att jag hinner riva allt som rivas skall på mitt eländiga gamla ruckel till hus :p

Själv sade jag upp mig en par dar före semestern för att jag var så förbannat trött på allt som har med det jobbet & företaget att göra. Sen gick jag på semester, och så var det över tänkte jag.
Efter semestrarna tog det väl allt av 15 minuter innan de ringer från systerföretaget till mitt gamla kneg och säger "Jo, jag hörde att du slutade, vi vill ha hit dig!"
Lång historia kort så sitter man på samma jävla kneg man precis dragit från, och jobbar med samma skit åt samma muppar för samma bajslön.... :gnissla

"Varför gör du inte något åt det?" säger ni, vafan vad man än gör, så blir det inte någon förändring iaf!:3freak
 

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
Kings meadow
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Själv sade jag upp mig en par dar före semestern för att jag var så förbannat trött på allt som har med det jobbet & företaget att göra. Sen gick jag på semester, och så var det över tänkte jag.
Efter semestrarna tog det väl allt av 15 minuter innan de ringer från systerföretaget till mitt gamla kneg och säger "Jo, jag hörde att du slutade, vi vill ha hit dig!"
Lång historia kort så sitter man på samma jävla kneg man precis dragit från, och jobbar med samma skit åt samma muppar för samma bajslön.... :gnissla

"Varför gör du inte något åt det?" säger ni, vafan vad man än gör, så blir det inte någon förändring iaf!:3freak

Du har valt själv, ingen har tvingat dig.
 

oops164

Smed
Gick med
13 Aug 2003
Ort
Göinge Fridhem/ Kristianstad
Hoj
Tösernas leksaker,
Nä Blekingeaner som hejar på Olofström är holjetattare.
Kristianstadklacken ropade det för några år sen åt Olofströmarna och sen dess sjunger oik det själva.

Så värre än så är det inte.
 

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Ort
Asarum
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Nä Blekingeaner som hejar på Olofström är holjetattare.
Kristianstadklacken ropade det för några år sen åt Olofströmarna och sen dess sjunger oik det själva.

Så värre än så är det inte.

:yoparty :brynad
 

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Ort
Stockholm/Tyresö
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Kvällens gissningslek. Det togs en bild ikväll på en person med näsan i mobilen.
Vem tror tråden att mobilnäsaren var? :brynad
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top