Singeltråden

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Fy fan, nu är året snart slut. Vad åstadkom man detta året? Inte ett jävla jota. Skitår.

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Se framåt, nästa år blir kanon.
Hur går det med enkronorna?

Ja, förhoppningsvis.
Det hände en massa roligt detta året, men också en massa tråkigheter. Cancer är ett jävla skit...
Och jag vill liksom åstadkomma något.. Inte bara vara.

Det gick åt pipan, insåg att det var för drygt. Men jag hatar faktiskt honom. Blir fortfarande förbannad bara jag tänker på honom. Jävla idiot.

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06

sportbike

mod
Personal
Gick med
1 Oct 2005
Hoj
no
Folk tycker att jag är negativ, men jag är bara realist. Du är däremot fan negativ! :krama
Livet blir vad man gör det till, kolla på mig ba, jag har blånagel på en tå eftersom jag sparkade till avgassystemet jag har i sovrummet, och jag kom inte ihåg det mitt i natten.
jag har tandvärk och ryggpaj, och mina grannar är dumma nåt jävulskt i huvet.
Ingen bira hemma, utan jag får dricka vatten som dessutom smakar som luften i ett gammalt däck.

Men glad att du är online, är inte det kul ellerva?

sportbike

mod
Personal
Gick med
1 Oct 2005
Hoj
no
Och så fick jag precis ett mail från Svenska Spel som berättade att jag tippat för 300 bagis och inte vunnit ett skit.

Men lika glad e jag :brynad

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Ryck upp dig! Det kan alltid bli värre :)

- - - Updated - - -

Detsamma gäller dig!

Javisst, är det inte det om är grejen? Det KAN bli värre. Hade det inte kunnat det hade det ju ändast kunnat gå uppåt. :tummenupp
Men i verkligheten är detta ungefär exakt så fantastiskt som livet kan bli, härifrån är det bara utför.

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Är det du som är åsnan?

Nääää. Kan väl inte trampa på min egen rygg. :huvet

Hon kan ju inte trippa på sin egen rygg heller... *s p h* .. lille dummeTrudy..

Första gången du hajat något. Imponerande. :hihi

Jag är iaf apan som liknar dig.

...men... :glömdet

Ja, förhoppningsvis.
Det hände en massa roligt detta året, men också en massa tråkigheter. Cancer är ett jävla skit...
Och jag vill liksom åstadkomma något.. Inte bara vara.

Det gick åt pipan, insåg att det var för drygt. Men jag hatar faktiskt honom. Blir fortfarande förbannad bara jag tänker på honom. Jävla idiot.

Tänk på att när du hatar andra drabbar det bara dig själv. Bättre att ignorera idioter och inte ödsla din värdefulla tid på dom. :tummen

Ungefär lika om det förra, och året före det, och året före det... Och året före det... Och nästa...

Man styr sitt eget öde har jag märkt i år.
Kunde inte ha blivit bättre. Nästa pr ska bli ännu bättre. :)

Livet blir vad man gör det till, kolla på mig ba, jag har blånagel på en tå eftersom jag sparkade till avgassystemet jag har i sovrummet, och jag kom inte ihåg det mitt i natten.
jag har tandvärk och ryggpaj, och mina grannar är dumma nåt jävulskt i huvet.
Ingen bira hemma, utan jag får dricka vatten som dessutom smakar som luften i ett gammalt däck.

Men glad att du är online, är inte det kul ellerva?

En man som heter Ove. ;)

Javisst, är det inte det om är grejen? Det KAN bli värre. Hade det inte kunnat det hade det ju ändast kunnat gå uppåt. :tummenupp
Men i verkligheten är detta ungefär exakt så fantastiskt som livet kan bli, härifrån är det bara utför.

Ja det lär inte bli bättre för dig eftersom du ödslar all din tid på att gnälla och vara negativ. *s p h*

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Mycket att svara på, har druckit lite vin. Gör så här!

sportbike: Du är go du! Du får ju lägga avgassystemet någonstans där du inte kan springa in i det! :krama

PippiT: I know, I'm trying... Men det är fan svårt att bara släppa skiten när han ställt till det så in i helvete för mig genom att sprida påhittat skit. Men jag försöker!

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Mycket att svara på, har druckit lite vin. Gör så här!

sportbike: Du är go du! Du får ju lägga avgassystemet någonstans där du inte kan springa in i det! :krama

PippiT: I know, I'm trying... Men det är fan svårt att bara släppa skiten när han ställt till det så in i helvete för mig genom att sprida påhittat skit. Men jag försöker!

Folk kommer alltid att snacka skit när de inte har något eget liv. Folk som tror på det är ändå inte värda din vänskap. Du vet vilka dina vänner är i såna situationer och det är det enda som betyder något.
Du skulle bara veta hur många jag fått reda på att jag legat med på omvägar. Måste ha varit drogad för jag märkte det då inte. Folk i min hemby trodde att bara för att nån eller några av mina systrar knullade runt så måste jag självklart vara likadan. Redan i den åldern ryckte jag på axlarna (eller slog ner den som sa det). ;)

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Folk kommer alltid att snacka skit när de inte har något eget liv. Folk som tror på det är ändå inte värda din vänskap. Du vet vilka dina vänner är i såna situationer och det är det enda som betyder något.
Du skulle bara veta hur många jag fått reda på att jag legat med på omvägar. Måste ha varit drogad för jag märkte det då inte. Folk i min hemby trodde att bara för att nån eller några av mina systrar knullade runt så måste jag självklart vara likadan. Redan i den åldern ryckte jag på axlarna (eller slog ner den som sa det). ;)

Historier brukar ju förövrigt ha en förmåga att kryddas en hel del varje gång de berättas vidare också. :näsblod

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Man styr sitt eget öde har jag märkt i år.
Kunde inte ha blivit bättre. Nästa pr ska bli ännu bättre. :)

Det gör du säkert.
Jag har kommit till insikten att ett dera är min situation hopplös, eller också så är jag bara helt enkelt åt helvete för dålig för att klara av det, vilket ju är fantastiskt för självförtroendet... :yoparty

Ja det lär inte bli bättre för dig eftersom du ödslar all din tid på att gnälla och vara negativ. *s p h*

Undrade hur länge det skulle ta...

Nyheter
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...