Singeltråden

Skalman021

Medlem
Gick med
25 Mar 2005
Hoj
Yamaha MT-09
Tänkte jag skulle göra en sån där farlig avbrytning bland clowner å katter och vad det nu är och be om lite råd av er, som verkar vara vettiga personer :dummer

Vad kör ni med för bromsvätska? Vad skulle ni rekommendera för vätska? Ska var en DOT4 i hojen...:fakta

Har köpt nya slangar, och tänkte att det då var dumt att återanvända den gamla :crash

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Tänkte jag skulle göra en sån där farlig avbrytning bland clowner å katter och vad det nu är och be om lite råd av er, som verkar vara vettiga personer :dummer

Vad kör ni med för bromsvätska? Vad skulle ni rekommendera för vätska? Ska var en DOT4 i hojen...:fakta

Har köpt nya slangar, och tänkte att det då var dumt att återanvända den gamla :crash

Bromsvätska? Jag kör med äggSTANNing. :crash

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)

Ja ?

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Så, har det hänt något skoj här? Finns det någon här som fortfarande är singel? Han som rullar sakta träffade ju också någon? Så tråden levererar? :D

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Så, har det hänt något skoj här? Finns det någon här som fortfarande är singel? Han som rullar sakta träffade ju också någon? Så tråden levererar? :D

Inte tack vare Peter i alla fall. Det bör det finnas. Träffade och träffade, han har ju tillgång till handbojor. Tråden levererar alltid!

Skalman021

Medlem
Gick med
25 Mar 2005
Hoj
Yamaha MT-09
Varför nånsin återanvända gammal bromsvätska? Kostar ju inget..
Jag köper DOT4 till min på den lokala macken. Funkar bra :tummenupp

Kostar ju mindre om man använder den gamla? :7peta

Känns som att märke/modell kanske spelar mindre roll, kör ju faktiskt med biltemas i den gamla hojen. Och den stannar ju trots allt ibland :D

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln