Singeltråden

waldorf

Singel och sökande
Gick med
2 Jun 2012
Ort
Upplands Väsby
Hoj
Honda CB500 1998
Fortsatt singel! :tummenupp :banana Mogen 18 åring som inte blåser av dejt förens jag säger att jag inte kan imorgon och frågade om söndag gick "jag ska vara med min kille då" :zpy :va :näsblod
 

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Ort
Sthlm
Hoj
KTM 1090 ADV-R
adaff807358409540a5acc7b153befbb.jpg
 

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Ort
Asarum
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Fortsatt singel! :tummenupp :banana Mogen 18 åring som inte blåser av dejt förens jag säger att jag inte kan imorgon och frågade om söndag gick "jag ska vara med min kille då" :zpy :va :näsblod

Man ska hålla fönster och dörrar öppna :fakta
:rofl :rofl
 

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Ort
Bland buskar & träd
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Är du säker på att hon visste att det var en dejt? :D

Nåja, tror det är vanligare än du inser bland kvinnor det där.
Har till och med hänt mig med mitt begränsade flax med kvinnor att jag haft ett "förhållande" där hon har jonglerat några stycken för säkerhets skull.

Polaren blev alldeles betuttad i någon lite äldre kvinna han lyckades lura hem i ungdomen (vi delade lägenhet på den tiden), men efter en par nätter när jag han på morgonen frågade om hon skulle komma hem och träffa föräldrarna så säger hon: "Näe, min fästman jobbar på sjön och kommer hem imorgon, ses om två veckor?"
Han var alldeles slagen ett tag, stackaren. :näsblod
 

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Ort
Helsingborg
Hoj
Näe
Nåja, tror det är vanligare än du inser bland kvinnor det där.
Har till och med hänt mig med mitt begränsade flax med kvinnor att jag haft ett "förhållande" där hon har jonglerat några stycken för säkerhets skull.

Polaren blev alldeles betuttad i någon lite äldre kvinna han lyckades lura hem i ungdomen (vi delade lägenhet på den tiden), men efter en par nätter när jag han på morgonen frågade om hon skulle komma hem och träffa föräldrarna så säger hon: "Näe, min fästman jobbar på sjön och kommer hem imorgon, ses om två veckor?"
Han var alldeles slagen ett tag, stackaren. :näsblod

Hur gammal var hon egentligen? Det är väl ingen som säger fästman nu för tiden? :va
 

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Ort
Asarum
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Hur gammal var hon egentligen? Det är väl ingen som säger fästman nu för tiden? :va
Å nej. Är de förlovade är kvinnan ovanligt ofta benägen att kalla sin partner fästman.

Japp, jag är fördomsfull.

Skickat från min ME173X via Tapatalk
 

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Yay. Första turen på Ondskan utan att man behövde väja för pingviner. Äntligen. :banana Hon fick en tvätt och kedjan rengjord. Tydligen så flyttade jag över allt från kedjan till händerna bara. :crash Ond är hon! :hihi
 

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Ort
Bland buskar & träd
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Hur gammal var hon egentligen? Det är väl ingen som säger fästman nu för tiden? :va

Nåja, översatt från "fiencée", hon snackade inte jättemycket svenska (sydeuropé).
Men vad kan hon varit, 23-24? Vi var 19/20 någonting, detta var ju ett gäng år sedan.
 

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Ort
Bland buskar & träd
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Å nej. Är de förlovade är kvinnan ovanligt ofta benägen att kalla sin partner fästman.

Japp, jag är fördomsfull.

Skickat från min ME173X via Tapatalk

Det är oftast de som identifierar sig som "starka kvinnor" som gör det, åtminstone i min ålder.
Ni vet, de med lite lätt övervikt som spenderar större delen av fritiden på att glo på dokusåpor, är extremt avundsjuka av sig, ofta kontrollfreak, gärna gula blend rökare? Gillar gråa mjukisbyxor det står "pink" på.

:politiskt inkorrekt
 

Broberg

Sporthojsnörd
Gick med
1 Sep 2007
Ort
Karlshamn
Hoj
BMW K1100 -93
Det är oftast de som identifierar sig som "starka kvinnor" som gör det, åtminstone i min ålder.
Ni vet, de med lite lätt övervikt som spenderar större delen av fritiden på att glo på dokusåpor, är extremt avundsjuka av sig, ofta kontrollfreak, gärna gula blend rökare? Gillar gråa mjukisbyxor det står "pink" på.

:politiskt inkorrekt

Det där är A_NN_A i ett nötskal :gnissla
 

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Ort
Asarum
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Jag skulle aldrig röka Gul Blend :fakta
 
Nyheter
Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Aki Ajo ny chef för Red Bull KTM Factory Racing MotoGP team

Screenshot KTM förstärke...

Helt ny Yamaha R3

Inför kommande år lanserar ...

KTM kommer med automatlåda

KTM lanserar sin nya halvau...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Screenshot Europeiska in...

KTM presenterar en automatisk manuell växellåda

KTM presenterar sin automat...

Top