Singeltråden

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Du menar att den inte fyller sin funktion inomhus? ;)

Jo... Den mest dyrbara och vackra prydnadssak jag har. :kär Att äta frukost medan man vilar ögonen på den är en fantastiskt bra början på varje dag. :) Men... Nu börjar det ju bli vår/sommar. :tummenupp

Redan?

Snart dags att plocka in den igen ju! :hihi

Är hojsäsongen tre veckor lång på Åland? :hihi

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Så du hade fått chansen att i alla fall ligga med bilen i diket? :hihi

Näe men jobbigt att gå hem ju. Och taxibranchen kan ju inte göra något rätt....
En roligare med en granne som är dum i huvudet, se förbannat tråden... :gnissla

Exakt hur jag tänkte där är jag lite osäker på, jag var full, trött och hade fått gå hem två gånger samma kväll, en gång från krogen och sedan från akuten... Och var förbannad över livets nycker.

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Exakt hur jag tänkte där är jag lite osäker på, jag var full, trött och hade fått gå hem två gånger samma kväll, en gång från krogen och sedan från akuten... Och var förbannad över livets nycker.

Verkar gå vilt till på ön! :3freak

Är Åland ungefär som Island? När jag var där sade guiden: "Även om ni bara ska femtio meter hem från nattklubben närmast hotellet, så ta taxi!" Enligt henne fanns det bara två saker att roa sig med på Island:

1. Supa skallen av sig.
2. Slåss.

Vi såg folk som sysslade med båda alternativen. Alternativ 1 utkonkurrerade lyckligtvis nummer 2 med råge! Vissa var nog så fulla att de inte ens kunde slåss. :hihi

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Verkar gå vilt till på ön! :3freak

Är Åland ungefär som Island? När jag var där sade guiden: "Även om ni bara ska femtio meter hem från nattklubben närmast hotellet, så ta taxi!" Enligt henne fanns det bara två saker att roa sig med på Island:

1. Supa skallen av sig.
2. Slåss.

Vi såg folk som sysslade med båda alternativen. Alternativ 1 utkonkurrerade lyckligtvis nummer 2 med råge! Vissa var nog så fulla att de inte ens kunde slåss. :hihi

Jadu, finns väl vissa människor bara...

Vill verkligen få till att flytta bara, är så mycket besvär här. :gnissla

För att tydliggöra fick jag näven igenom en glasdörr när jag skulle ta emot den. Det blev inte destomera slagsmål, efter att grannen stått och rivit i mina kläder, och hållit tag om min arm, i en halvtimme med droppande blod och hotat med att slå ihjäl mig osv, och jag försökte få fram att jag inte vill ha något slagsmål, så lugnade han ned sig, så fick jag bli hämtad av ambulans...

Semper idem

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Feb 2013
Hoj
Ja
Jadu, finns väl vissa människor bara...

Vill verkligen få till att flytta bara, är så mycket besvär här. :gnissla

För att tydliggöra fick jag näven igenom en glasdörr när jag skulle ta emot den. Det blev inte destomera slagsmål, efter att grannen stått och rivit i mina kläder, och hållit tag om min arm, i en halvtimme med droppande blod och hotat med att slå ihjäl mig osv, och jag försökte få fram att jag inte vill ha något slagsmål, så lugnade han ned sig, så fick jag bli hämtad av ambulans...

Låter ju inte så kul att bo så nära våldsbenägna människor.
Hoppas att du hittar ett nytt boende snart.

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år