Peter1980
Team Ajvar
- Gick med
- 25 Jan 2009
- Hoj
- Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Jag älskar att bada. Jag och clownerna.
Vilken rolig du gjorde Pips!
Har du gjort någon snapchat idag?
Jag älskar att bada. Jag och clownerna.
Alltså, folk säger alltid att man ska vara glad över att man ser yngre ut än man är, men jag tycker att det börjar gå till överdrift. Utöver att jag för ett tag sen stötte på en kassaarbetare som verkade tro att jag hade falskleg så har jag nu fått frågan hur gammal jag är de två senaste gångerna jag åkt Arlanda express.
Jag har tänkt att det är för ungdomsbiljetten upp till 25, vilket ju ändå vore rimligt, men efter en kik på prislistan så har jag konstaterat att det ändå inte skulle blivit billigare då vi åkt två stycken. Nä, enda alternativet har varit biljetten då ett "barn" upp till 17 åker gratis med en vuxen över 26...
Se det från den ljusa sidan, de kanske trodde att det var du som var mamma?
Jag föreslår att vi kallar henne Mammycat nu
Alltså, folk säger alltid att man ska vara glad över att man ser yngre ut än man är, men jag tycker att det börjar gå till överdrift. Utöver att jag för ett tag sen stötte på en kassaarbetare som verkade tro att jag hade falskleg så har jag nu fått frågan hur gammal jag är de två senaste gångerna jag åkt Arlanda express.
Jag har tänkt att det är för ungdomsbiljetten upp till 25, vilket ju ändå vore rimligt, men efter en kik på prislistan så har jag konstaterat att det ändå inte skulle blivit billigare då vi åkt två stycken. Nä, enda alternativet har varit biljetten då ett "barn" upp till 17 åker gratis med en vuxen över 26...
Det är bara att ta som en komplimang. När jag var i din ålder gick jag in på barnbiljett på både badhus och buss. Njut så länge det varar.
SJP skjut dig själv eller gå en kurs i hur man pratar med tjejer.
Jag vill inte gå in på ett badhus.
Nej, men du vill gå på circus nu
Du kan va en cirkus
Äger ingen pickadoll...SJP skjut dig själv eller gå en kurs i hur man pratar med tjejer.
Äger ingen pickadoll...
Vadan detta påhopp nu då?
Välj det andra då.
Nja, låter jobbigt, finns inget hopp om att kunna begripa sig på tjejjer.
Förövrigt tycker jag det låter rätt grovt att man skulle behöva bli skjuten för det skämtet.
Välj det andra då.
Det går inte att begripa sig på folk i allmänhet. Ingen mening att peka ut könsorgan som orsak.
Nja, låter jobbigt, finns inget hopp om att kunna begripa sig på tjejjer.
Förövrigt tycker jag det låter rätt grovt att man skulle behöva bli skjuten för det skämtet.
Det går inte att begripa sig på folk i allmänhet. Ingen mening att peka ut könsorgan som orsak.
Här håller jag med dig. Antingen får Pippi lägga till en riktigt rolig gubbe eller så borde en moderator ha en åsikt.
Nä. För dåligt svar. Erkänn nu att du gick över gränsen och be om ursäkt istället.
Har han gjort något korkat i PM, anmäl till moderator.
Det är iofs sant.
Glömde att ironi inte gick fram i text.
Kanske bäst att lägga till det i min signatur att jag alltid är ironisk om jag låter elak. :/
Det är ju anledningen till att smilegubbarna uppfanns
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |