Singeltråden

oops164

Smed
Gick med
13 Aug 2003
Hoj
Tösernas leksaker,
Gooooooooomorgon! :) Hur många mår lika bra som jag idag? :D I dag har jag iaf konstaterat att igår var sista gången jag drack sprit. Har bestämt mig för att fokusera på träningen och det fungerar inte när man ligger bakis en hel dag.

Nu blir det iaf bakismat deluxe, sourecream & onion klyftpotatis och oxbiffar med pepparsås. Möms!!!

Baksmällan borta och har hunnit kasta på dubbdäck på en av bilarna, den ska rulla uppåt landet imorgon.

Blir kycklinggryta med vin i här :fyllisar

yada

Medlem
Gick med
8 Aug 2012
Hoj
MT-09 Tracer
Man får väl tajma in spriten dan innan vilodagen. Då går det sörrö. :)

Det är ett elände om man är seriös med sin träning, för det är ju efter träningen under vilodagen som kroppen bygger, och krökar man då så jobbar kroppen med att förbränna alkohol.

Träning är som sagt ett elände.... Snöar man in på det vintertid och hojkörning resten av året så blir det inte många promille! Fast idag blir det ett undantag :rolleyes:

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
Har tappat räkningen
Gooooooooomorgon! :) Hur många mår lika bra som jag idag? :D I dag har jag iaf konstaterat att igår var sista gången jag drack sprit. Har bestämt mig för att fokusera på träningen och det fungerar inte när man ligger bakis en hel dag.

Nu blir det iaf bakismat deluxe, sourecream & onion klyftpotatis och oxbiffar med pepparsås. Möms!!!

Det kunde ha varit värre! Du kunde ha halkade omkull med cykeln inatt. Sedan somnat med näsblod och vaknat med fläskläpp och blåklocka som grädde på moset. Det gjorde ...eh... en kompis... ...eh... :näsblod

Det positiva är att en sned näsa blev rak.

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Det kunde ha varit värre! Du kunde ha halkade omkull med cykeln inatt. Sedan somnat med näsblod och vaknat med fläskläpp och blåklocka som grädde på moset. Det gjorde ...eh... en kompis... ...eh... :näsblod

haha usch, säg inte så! Jag tänkte försöka cykla mellan två fester ikväll! alla som känner mig vet att jag är värdelös på att cykla, så jag önskar mig enorma lyckönskningar! ;)

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
haha usch, säg inte så! Jag tänkte försöka cykla mellan två fester ikväll! alla som känner mig vet att jag är värdelös på att cykla, så jag önskar mig enorma lyckönskningar! ;)

Lycka till! Kroknäsa är ett karaktärsdrag, ifall du står på näsan.

zuzz

Ny medlem
Gick med
13 Feb 2011
Hoj
Yamaha fzr 600

Det påminner mig om sommarens ena av två fyllor som gick lite överstyr,dagen efter vaknade jag och såg mig i spegeln, hade skrapat läppen och näsan...såg ju lite kul ut ..jag visste att jag hade ramlat från en lastbrygga.. men inte att den va30 cm hög...

zuzz

Ny medlem
Gick med
13 Feb 2011
Hoj
Yamaha fzr 600
Men inte i helgen för nu är jag barnvakt,däremot är jäntan ute och svirar. Vi hade fullt sjå me att pilla in gröna skräcklinser i hennes ögon men de hamna på kinden och fastnade i ögonfransarna mm. Tror hennes ögon va för små, de rymdes liksom inte...jo nu ser jag på fb att det har lyckats,det gick nog bättre med lite alkohol i kroppen

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Hoj
utan puts

Hur kan det stämma, du som är erkänt duktig på såväl hästrygg som mc?

Cyklar du bara när du är packad kanske det kan vara en del av förklaringen...?

zuzz

Ny medlem
Gick med
13 Feb 2011
Hoj
Yamaha fzr 600
Med tanke på att jag hade "Kör nykter även utan alkolås" på en annan bil så förstår du nog att jag inte kombinerade bil och Mackmyra.

Nu blev det inget av de 2 sakerna.

Blev Bacardi apple och sprite ist.

Enda dåliga med den fyllan är huvudvärken idag, fast den hade jag nog haft om jag druckit Mackmyran också.

Bacardi Melon med sprite är goare ;)

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
Har tappat räkningen
Det påminner mig om sommarens ena av två fyllor som gick lite överstyr,dagen efter vaknade jag och såg mig i spegeln, hade skrapat läppen och näsan...såg ju lite kul ut ..jag visste att jag hade ramlat från en lastbrygga.. men inte att den va30 cm hög...

Skönt och höra att man inte är ensammen... Eller jag menar det blir säkert skönt för kompisen och höra när jag berättar det.

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*

hahhaa låter som en ball natt! :D Fast jag har en kompis som är snäppet värre, vill inte ge ut hans nick utan tillåtelse. Men när han är ute och festar så brukar det sluta att han snor sin egen cykel, ramlar med cykeln. Bryter lillfingret, börjar slåss med tjocka dvärgar som bara vill kramas, osv osv. Har många såna historier, han brukar förvarna när han ska på fest med jobbet för då kan man förvänta sig fyllesamtal. Jävligt roligt har vi åt honom i efterhand. :D

Jag cyklar inte, men går däremot hem från stan, i skyhöga klackar. Var mindre roligt inatt då det var minusgrader och jag bara hade min skinnjacka. Man har ganska ont i kroppen idag. :hihi

tkdrille

Guest
Skönt och höra att man inte är ensammen... Eller jag menar det blir säkert skönt för kompisen och höra när jag berättar det.

Jag har med hittat på bus på fyllan som din "kompis" dock inte ens cykel tillhands. Jag vakna upp dagen efter med rivsår i pannan. Fråga min kära kusin varför jag hade det. Jag hade sprungit i full fart och dökit med huvudet rakt in i buskar.

Nä de var nog min kusin som gjorde de ?? :7peta

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...