Det var verkligen exakt så det gick till! Undras vad bilföraren tänkte.
The new Money! Var nog en 15 år sen jag hade kort hår. Kände det var dags med en radikal förändring. View attachment 372459
Som svar på min egen fråga om vart alla kvinnor är när de städer som nämndes hade fler snubbar än brudar, tidigare i tråden; Mariehamn, tydligen, har betydligt fler tjejjer än gubbar, framkom i lokalblaskan idag.
Vilket ju var som en pungspark för självförtroendet...
Då får du ordna näsa SH-fest!
Fan det kanske vore nåt? SH-kryssning till Åland
Din idé, du styr upp. När då?
The new Money! Var nog en 15 år sen jag hade kort hår. Kände det var dags med en radikal förändring. View attachment 372459
Förstår inte varför tjejer som kommer upp i ålder får för sig att kapa av håret.
Men oavsett så ser det bra ut, fast jag vet ju iof inte hur det såg ut innan.
Det är verkligen så som du säger att när man kommer upp i ålder så klipper sig de flesta kort. Mitt hår var nästan till midjan långt. Jag tycker det är snyggt men det är samtidigt rätt tråkigt och lite fjortis varning. Vill ha en frisyr jag kan göra lite balla saker med, lite mer rockigt, punkigt eller fint så som det är på bilden. Har även ena sidan rakad som håller på att växa ut och då blev denna frisyr bra för jag har täckt den sidan men kan ändå välja o visa om ja byter bena. När jag har långt hår så blir det inget mer än en knut på huvudet, alltid. Sjukt tråkigt!
Tråkigt? Så kan man ju oxå se på det.
.....Undras vad bilföraren tänkte.....
Är det inte sjukt mycket jobb med långt hår också? Typ specialschampo och inpackningar och balsam och hokuspokus samt flera timmars borstande varje dag?Jag gillar långt hår, tycker det är snyggt. Men, det krävs enormt mycket tid för att göra något roligt med håret. Därför blir det oftast bara en svans eller slarvig tofs. Kände att jag ville göra något nytt nu, det är bara hår och det växer ut igen!
Är det inte sjukt mycket jobb med långt hår också? Typ specialschampo och inpackningar och balsam och hokuspokus samt flera timmars borstande varje dag?
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|