Singeltråden

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
Räka
Brudar ska ha hästsvans.

Haha polare drog hem en brud en gång snaggad.

När han vakna me 8 promille såg har bara ett snaggat bakhuve:3freak

Han ringde en gång i baksmällan stressad och förklara att han släppat hem en kustjägare - "DET ligger i min säng - våga inte vänd o kolla":hihi

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Den därade balsammetoden testade jag i ett halvår, aldrig känt mig så äcklig som då.. Folk bara "du måste låta håret vänja sig!" Ja, har det inte gjort det på ett halvår så kommer det fan aldrig göra det heller. Det funkar inte på mig helt enkelt, jag får köra på med mina svindyra inpackningar.

Ang. cykelbilden kan jag ju garantera att jag inte såg ut så när jag kom farande.. :tungan Det var minusgrader ute, så jag hade kappa, jeans och stövlar. Mörkt var det ute också.

Rockmorsan

Långsamtgående fordon
Gick med
28 Aug 2011
Hoj
Suzuki gsx-s1000fz
Jag har en plan. Jag snackar ner mig själv och sen blir nån chey nyfiken på om det är sant och måste ta reda på det själv. :score

Ehhh... tjejer funkar inte så... det kan ju mycket väl komma någon som blir nyfiken och vill kolla om det är sant, men lär ju bli besviken för det inte var det och kan du luras om en sak så kan du luras om viktiga saker för tjejen i fråga, inte poäng... kvinnlig logik även om det visar sig att du är bättre än du utger dig att vara. Killar som överdriver å andra sidan faller under samma logik eller så tror vi bara de är totalt självupptagna och därmed inte kommer se oss... alltså är inget av de metoderna bra. Vad funkar då? Jag tror rak brutal ärlighet kommer man scora mest på i långa loppet. Eller vad säger ni andra tjejer? Tror ni på Slowrollers plan?

MrsZ

Anpassar farten efter omständigheterna
Gick med
30 Nov 2011
Hoj
Ducati 900SS
Vitt vin, pepparkakor och Top Gears 50 Years of Bond Cars.

Living the dream...ungkarlsstyle :p

Nej, nej, neeeeej... :huvet ska det vara 'ungkarlsstyle', så är minimikravet nå't som riktiga karlar dricker :gnissla

Vitt vin är klar chey-varning! :död :7peta

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
MMM vatten och knäckebröd. Är det det du bjuder på på första dejten så förstår jag varför du hänger i singeltråden.

Nä, jag hänger här för att få lite hud. Men det funkar dåligt.

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO