Slowroller
Skrämmer små barn
Du får så gärna en kram med. Men glöm inte dunka 3 gånger i ryggen för annars kan folk tro annat.
Tack, du e en riktig kompis.
Du får så gärna en kram med. Men glöm inte dunka 3 gånger i ryggen för annars kan folk tro annat.
Grattis din tomte fått nåt födelsedagsknull!!!
Nä de är faktiskt dåligt med det. Har du nått liggandes ?
Slowroller ..........
tyvärr inte.
Men du kan få en termos och lite makaroner.
De låter så mysigt. Man ska blanda varma med kalla så får man en bra kombination....
Har faktiskt en tös på tråden. Men de känns som jag kommer sabba de för jag känner att fan vad fel tid de är att skaffa nån nu i med jag tänkte börja plugga upp betyg samtidigt som man tränar för fullt och samtidigt kanske funderar på fler körkort. Känner att jag kommer bli halshuggen haha.
Men va f.....? Du får väl iaf kolla om det kan va nåt att ha innan du kastar tillbaks henne.
haha ja. Söndag vill hon träffas. Jag har ändå inget vettigt för mig på kvällen så kan väl offra de timmarna åt nån film. =) Se om hon kan göra mat eller vad hon nu hade för ideer.
Blir såklart spännande på ett sätt. Men man är kanske för bekväm med sina rutiner =)
Se till att det blir ngn mat med makaroner, ifall ni inte klickar riktigt.
Men de känns som jag kommer sabba de för jag känner att fan vad fel tid de är att skaffa nån nu i med jag tänkte börja plugga upp betyg samtidigt som man tränar för fullt och samtidigt kanske funderar på fler körkort. Känner att jag kommer bli halshuggen haha.
De låter så mysigt. Man ska blanda varma med kalla så får man en bra kombination....
Har faktiskt en tös på tråden. Men de känns som jag kommer sabba de för jag känner att fan vad fel tid de är att skaffa nån nu i med jag tänkte börja plugga upp betyg samtidigt som man tränar för fullt och samtidigt kanske funderar på fler körkort. Känner att jag kommer bli halshuggen haha.
Över 7200 poster, hur många har fått ragg genom denna tråd?
Över 7200 poster, hur många har fått ragg genom denna tråd?
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|