Singeltråden

enrosabil

Sporthojsnörd
Gick med
6 Aug 2012
Hoj
En massa gammalt mög.
Kommer från rätt röv, ni är inte så himla snabba o lägga ut bilder på er själva i heller.

Men sääääääg att du vill se bilder då, du vet väl att vi killar inte fattar hintar utan vill att ni säger saker rakt ut för att det ska funka? Du har mitt löfte att en o annan bild kommer hitta hit under morgondagen!

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Det blir ändring på det nu i buketråden. Där gör dom kanske nån nytta. ;)

Häng med och ställ till lite. :hihi

Alltså det finns en anledning till varför jag hänger på sh och inte bukes. Jag orkar inte med en massa tjejpladder. ;) Men lycka till! :tummenupp

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Men sääääääg att du vill se bilder då, du vet väl att vi killar inte fattar hintar utan vill att ni säger saker rakt ut för att det ska funka? Du har mitt löfte att en o annan bild kommer hitta hit under morgondagen!

Sagt flera gånger vi vill ha bilder. Sen trodde ja du va en tjej som råkat klicka i fel kön. Enrosabil?

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Kommer från rätt röv, ni är inte så himla snabba o lägga ut bilder på er själva i heller.

Det är klart, man vill ju maximera sina chanser att kroka en tösabit, och då kan man ju inte visa trynet heller! :7peta :fakta

Usch vilken dag, vart åt helvitte för mkt glögg igår. :gnissla

enrosabil

Sporthojsnörd
Gick med
6 Aug 2012
Hoj
En massa gammalt mög.
Sagt flera gånger vi vill ha bilder. Sen trodde ja du va en tjej som råkat klicka i fel kön. Enrosabil?

Nej jag är livs levande kille! Ja? enrosabil, var grovt uttråkad i sursveg när jag var där på jobb, skulle skapa ett användarnamn någonstans o mitt "vanliga" var taget, tanken kom "Inte faan kan väl någon få för sig att skapa ett konto med namnet en rosa bil!?", och därifrån är det!

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Nej jag är livs levande kille! Ja? enrosabil, var grovt uttråkad i sursveg när jag var där på jobb, skulle skapa ett användarnamn någonstans o mitt "vanliga" var taget, tanken kom "Inte faan kan väl någon få för sig att skapa ett konto med namnet en rosa bil!?", och därifrån är det!

oke oke, nästa fråga. Hur gammal e du?

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Ja ja.. det är ju inte så att du gödslar med bilder på dig själv heller direkt... :mad:

Jag har nog lagt ut mest bilder av alla här. Om du missat så kan du plöja igenom Vad säger ni killar-tråden. Finns godbitar där. Annars finns här tillräckligt många för att bilda sig en falsk uppfattning. ;)

enrosabil

Sporthojsnörd
Gick med
6 Aug 2012
Hoj
En massa gammalt mög.
oke oke, nästa fråga. Hur gammal e du?

30 om 2 dygn och ungefär 16 timmar om jag inte minns fel! :D EN bild har jag faktiskt redan lagt upp när jag tänker efter, i "bilder på er"-eller-något-sånt-tråden, det var ju förvisso i somras så då får man nog leta en stund för att hitta den...

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Jag har nog lagt ut mest bilder av alla här. Om du missat så kan du plöja igenom Vad säger ni killar-tråden. Finns godbitar där. Annars finns här tillräckligt många för att bilda sig en falsk uppfattning. ;)

Jag behöver inga bilder, du finns i mina drömmar.. och där har du aldrig några kläder :kär

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
30 om 2 dygn och ungefär 16 timmar om jag inte minns fel! :D EN bild har jag faktiskt redan lagt upp när jag tänker efter, i "bilder på er"-eller-något-sånt-tråden, det var ju förvisso i somras så då får man nog leta en stund för att hitta den...

hmm jaja ja väntar tills i morgon. Grattis i förskott! Kommit i 30 års krisen än? :hihi

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO