Singeltråden

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Haha shit va fort det gick överstyr med Senior tråden.

Måste vara något slags rekord. :tungan

Jag tycker ändå tanken var god som Ricken skrev att dom har nästan bara damer och vi har nästan bara herrar.

Dessutom verkade det ju finnas en trevlig gitarrspelande dam från Jönköping som är väldigt aktiv i tråden :)

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
Har tappat räkningen

Jag tycker ändå tanken var god som Ricken skrev att dom har nästan bara damer och vi har nästan bara herrar.

Dessutom verkade det ju finnas en trevlig gitarrspelande dam från Jönköping som är väldigt aktiv i tråden :)

Verkar mest vara bitter****or. Eller så är det bara dom som syns

Cirkus

Ny medlem
Gick med
20 May 2006
Hoj
Varierar...

Ja det är nog rekord... :död

Jag får ta på mig det, men Enrosabil la ju upp den på volley så var ju tvungen. På SH hade ingen tagit illa vid sig, men gick väl lite sämre på buke kan man säga...

Dock borde vi ha ett seriöst utbyte, men tror att utsikterna för det inte är alltför stora nu...

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Ja det är nog rekord... :död

Jag får ta på mig det, men Enrosabil la ju upp den på volley så var ju tvungen. På SH hade ingen tagit illa vid sig, men gick väl lite sämre på buke kan man säga...

Dock borde vi ha ett seriöst utbyte, men tror att utsikterna för det inte är alltför stora nu...

Det där är hästfolk.
Väldigt speciella människor, och ni är inte de första från SH som är där och kommer med grov humor och blir bananade. ;) SH har lite tidigare historia där har jag hört.

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Kan vi inte skicka in Swish först då? Hon är ju hästtjej också så hon borde kunna smyga upp nivån på skämten lite gradvis :hihi

Cirkus

Ny medlem
Gick med
20 May 2006
Hoj
Varierar...
Det där är hästfolk.
Väldigt speciella människor, och ni är inte de första från SH som är där och kommer med grov humor och blir bananade. ;) SH har lite tidigare historia där har jag hört.

Mjo, jag vet..

Det sjukaste av allt är att jag trodde vi skulle kunna sköta oss nu och faktiskt få ett bra utbyte.

Det höll tills min andra post...:huvet

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Testa om det funkar med en man-med-trenchcoat o stövlar- historia... alltid roar du någon. :banana

Haha, ja, vi kanske ska lätta på trycket lite och se hur många som hakar på. :D

enrosabil

Sporthojsnörd
Gick med
6 Aug 2012
Hoj
En massa gammalt mög.
Stackars swishan, det här måste vara lite lätt traumatiskt för henne. Lite den där känslan när man går på dejt med nån man verkligen gillar som bara inte får gå fel, och så ramlar 10 st av ens apraka polare in o svingar sig i kristallkronorna och häller ut 3 flaskor rötjut över tjejen...

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Stackars swishan, det här måste vara lite lätt traumatiskt för henne. Lite den där känslan när man går på dejt med nån man verkligen gillar som bara inte får gå fel, och så ramlar 10 st av ens apraka polare in o svingar sig i kristallkronorna och häller ut 3 flaskor rötjut över tjejen...

Haha, ja, och det var ju hennes ide att vi skulle korsa gränsen.

(Spela med nu. :p)

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
mmm, det funkade ju jättebra för mig...:glömdet

Nä, jag tror att det var det som var problemet. ;) Ett högst olämpligt skämt i ett fall där majoriteten inte visste att ni kände varandra eller hade ens hunnit få en uppfattning om dig, så blev uppfattningen lite i stil med "gubbsjuk". Inte så smart drag, kanske. ;)

Synd, för jag måste säga att jag fick ett väldigt bra intryck av Ricken i alla fall, så ni hade nog kunnat bli positivt välkomnade om ni hade hållit er på en vettig nivå till en början i alla fall. För jag lovar, vi är inte torra och humorbefriade, men det får ju skötas på rätt sätt. ;)

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Nä, jag tror att det var det som var problemet. ;) Ett högst olämpligt skämt i ett fall där majoriteten inte visste att ni kände varandra eller hade ens hunnit få en uppfattning om dig, så blev uppfattningen lite i stil med "gubbsjuk". Inte så smart drag, kanske. ;)

Synd, för jag måste säga att jag fick ett väldigt bra intryck av Ricken i alla fall, så ni hade nog kunnat bli positivt välkomnade om ni hade hållit er på en vettig nivå till en början i alla fall. För jag lovar, vi är inte torra och humorbefriade, men det får ju skötas på rätt sätt. ;)

Ha!
Där ser ni, jag är den civiliserade av oss!!!

:p

:hejhej

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping