Singeltråden

TooL

Nu med RR-Licens :D
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono 1000R, WR 450F
Hmmm... behöver hjälp med att sätta upp två tavlor varav en ska på betongvägg och en på gipsvägg, behövs nån som är bra på att mäta och fixa och borra... jo jag kan själv, men det blir ju inget bra så jag tänkte höra om någon herre med en riktig borrmaskin kan tänka sig hjälpa mig? Tänkte erbjuda en fika som tack för hjälpen... :hihi

Men så kom jag på att sporthoj är väl inte platsen där man kan fråga nått sånt här, ens i OT tråden eller :rofl

Hmmm... kanske ska sätta upp en lapp på närbutikens anslagstavla?
Eller vågar man kanske inte det heller nuförtiden?
ahhhh... det är svårt att vara singel :3freak

Du skulle hojtat igår när man var i tokholm några timmar, då hade vi kunnat borra lite ;)

Nää kaffet uppdrucket nu dags för vattenrushkanan....

Sent from my HTC Incredible S using Tapatalk

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Hmmm... behöver hjälp med att sätta upp två tavlor varav en ska på betongvägg och en på gipsvägg, behövs nån som är bra på att mäta och fixa och borra... jo jag kan själv, men det blir ju inget bra så jag tänkte höra om någon herre med en riktig borrmaskin kan tänka sig hjälpa mig? Tänkte erbjuda en fika som tack för hjälpen... :hihi

Men så kom jag på att sporthoj är väl inte platsen där man kan fråga nått sånt här, ens i OT tråden eller :rofl

Hmmm... kanske ska sätta upp en lapp på närbutikens anslagstavla?
Eller vågar man kanske inte det heller nuförtiden?
ahhhh... det är svårt att vara singel :3freak

TA med dig väggen o tavlorna hit så kan jag fixa det.

Rockmorsan

Långsamtgående fordon
Gick med
28 Aug 2011
Hoj
Suzuki gsx-s1000fz
Hmm...
När jag läste mitt eget inlägg i Vad fick dig att le idag-tråden så fick jag en liten uppenbarelse om varför jag är singel...

Asch då, du är bara missförstådd! Inte ditt fel att alla andra inte fattar hur bra du är ju! Det är ju inget o sträva efter, en partner som inte förstår - tokbort. Det är därför jag satt kravet på en man med hojintresse, utan förståelse för min passion så är jag hellre utan.

För övrigt ringde en sh kille på dörren idag - utan borrmaskin så här gick något snett i kommunikationen men det blev fika i gamla stan istället... Tomtelatte och saffransbiscotti - mumsigt som satan. Alltså är dagens lärdom: En sporthojsman kan alltså fika på traditionellt sätt också och det underlättar om man helt enkelt kommunicerar vad man vill rakt och tydligt. Och allt tack vare singeltråden på sporthoj :lol

dock kvarstår nu problemet med tavlorna som ska upp på väggen och att jag är singel men i alla fall... jag har fått fika :hihi

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Oj oj oj! Ni ska se den rosa tröjan! Brudarna kommer falla som käglor nästa sommar!

Synd att jag lovat bort den till BusAnna, annars är det den perfekta depåtröjan på SMC-dagar!

Tack Ricken! :krama

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Fuck that, det är awesome att göra saker som folk inte förstår sig på!
Att vara unik :)

Haha, jo, så är det kanske. :) Problemet kommer när tösen vill veta vad man gjort på jobbet, och när man säger saker de inte förstår så blir de sura.

TooL

Nu med RR-Licens :D
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono 1000R, WR 450F
Asch då, du är bara missförstådd! Inte ditt fel att alla andra inte fattar hur bra du är ju! Det är ju inget o sträva efter, en partner som inte förstår - tokbort. Det är därför jag satt kravet på en man med hojintresse, utan förståelse för min passion så är jag hellre utan.

Så rätt så, har ofta fått kommentaren "har du verkligen tid med ett förhållande" o då syftas det på mitt frekventa hojåkande :va
Detta resulterar i att de hamnar i Papperskorgen omgående :D

Låg ute på en sådan där dejting sight ettag, o började då i min profil med att förklara att jag redan hade en het eldig italiensk älskarinna... så passade det inte in så kunde de knalla vidare omgående Undrar varför jag inte fick några svar :rofl

Förklarade visserligen att det rörde sig om en hoj.... :)

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Hoj
Får inte ha nån för mamma.
Oj oj oj! Ni ska se den rosa tröjan! Brudarna kommer falla som käglor nästa sommar!

Synd att jag lovat bort den till BusAnna, annars är det den perfekta depåtröjan på SMC-dagar!

Men Peter, eftersom tröjan ska bli min... Betyder det att brudarna kommer falla som käglor för MIG??!! :tuttar :tuttar
WOHOOOO!! För en gångs skull ser det ljust ut på Kameruns avbytarbänk! Antalet målchanser fördubblades just! :hihi

Men vänta nu... Du tog väl inte tröjan och lämnade kvar Ricken?? :4skrika :4skrika :4skrika :4skrika
Det var ju ett kombinationserbjudande!! FAIL!!

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Hoj
Honda Repsol 2009
Jag funderade oxå på att ragga både på tjejer å killar för att öka mina chanser.
Det enda som hände var att jag blev nobbad dubbelt så ofta......

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Men Peter, eftersom tröjan ska bli min... Betyder det att brudarna kommer falla som käglor för MIG??!!

Nejdå, det kommer att, med all önskvärd tydlighet, framgå att du är min depåbitch! Så du kommer ha tröjan på dig, men hänvisa alla till mig givetvis. Det är ditt uppdrag.

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Hoj
Får inte ha nån för mamma.
Nejdå, det kommer att, med all önskvärd tydlighet, framgå att du är min depåbitch! Så du kommer ha tröjan på dig, men hänvisa alla till mig givetvis. Det är ditt uppdrag.

Vem som blir vems bitch återstår att se. :lol

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Hehe, Näe...här snackar vi om allt mellan himmel och jord. ;)
Men nu börja killar komma, men vi kommer nog ändå vara fler tjejer än killar

Alltså, i den här tråden vill vi bara höra vart ni är nånstans, och att ni vill ligga.
Inte att det kommer killar.

Fail.

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke