Singeltråden

tkdrille

Guest
Nämen stopp, det är ju jag som är gammal. Bara jag. De e ju min grej för... :4skrika

Då kan ni pensionärer känna er jättegammla ihoppa. Ska jag hämta varsin rullstol och köra runt er i ? Kan ni sitta där bak och hyvla av massa otyg på mig som chaffis ;)

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Då kan ni pensionärer känna er jättegammla ihoppa. Ska jag hämta varsin rullstol och köra runt er i ? Kan ni sitta där bak och hyvla av massa otyg på mig som chaffis ;)

Toppenkul, länge sen jag satt i rullstol, kan bli kul nu när man inte får åka hoj... lovar du att skjutsa riiiiiktigt snabbt? :gnissla

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Nu är ni tråkiga, kan ingen komma på nåt roligare o prata om än folk som är så gamla att dom ser ut som russin?

tkdrille

Guest
Ja du är väl van vid att rulla runt på gamla liggsår?

Mycket duktig är jag på de med. ;)

Haha jasså så de måste gå så långt för att träffa dig. Jag kan ju riskera mitt jobb bara för att få träffa dig. Jag tror vi bestämmer på annat sätt då.

tkdrille

Guest
Toppenkul, länge sen jag satt i rullstol, kan bli kul nu när man inte får åka hoj... lovar du att skjutsa riiiiiktigt snabbt? :gnissla

Jag är en jävel på att köra rullstol. Pensionärerna hinner inte med när jag kör runt de på alla sjukhus i skåne. Kör så de skriker och säger de nått så skyller jag på att jag inte har tid att lasta de.

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO