Singeltråden

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
pm fröken ,, folk ska ju inte läsa öppet , det är ju min o tools uppgift o hitta lämpliga kandidater

Jag börjar misstänka foul play. Ni kommer att ta för er själva o skita i oss sen. Så nä, jag tycker vi fortsätter på den inslagna banan.
Kommer det en ny medlem till sidan så skriver vi :ligga allihop o ser vem som får napp. :brynad

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Gött att ni håller buksvågertraditionen igång. Nån gång borde någon ta tag i att kartlägga det hela.

jyx

offroad, sport, custom...allt funkar
Gick med
14 Jul 2004
Hoj
Buell Cyclone, harley dynaglide och en blå XT550
Jaaaaaa Mcfisk å kaffe........
Solly, hade glömt det i min ensamhet!!!
Jösses glömt...då har du fullt upp med andra ord ;) nåväl livet går vidare.. NÄSTA !! ??

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Gött att ni håller buksvågertraditionen igång. Nån gång borde någon ta tag i att kartlägga det hela.

Ja, det är väl bara o börja med dig o sen är ju 65% av jobbet klart. ;)

mugge

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Aug 2008
Hoj
gsx 1100
Jag börjar misstänka foul play. Ni kommer att ta för er själva o skita i oss sen. Så nä, jag tycker vi fortsätter på den inslagna banan.
Kommer det en ny medlem till sidan så skriver vi :ligga allihop o ser vem som får napp. :brynad

skulle aldrig falla oss in :4skrika

jag har ju redan blivit lovad fika ,, så jag ägnar min helhjärtat åt skaran :)

iaf tills mina efterlängtade delar kommer ,,
sedan ska jag bara sporadiskt rådslå med tool så allt går rätt till

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Det är ett smutsigt jobb, men nån måste göra't.
65% låter lite mycket, kan jag tycka.

Om du söker djupt inombords så tror jag att du kan minnas tillbaka till alla sporthojsfester o dyl där du haft tur. Tänk även på att båda könen räknas in i summan. ;)

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Om du söker djupt inombords så tror jag att du kan minnas tillbaka till alla sporthojsfester o dyl där du haft tur. Tänk även på att båda könen räknas in i summan. ;)

Jag har aldrig haft nån "tur" på sporthojfester, såvida det inte innebär att undkomma med hedern i behåll.

Jag väntar fortfarande på min första homoerotiska erfarenhet, jag är rädd att mitt deltagande i den här tråden kanske snabbar upp den processen. :(

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Jag har aldrig haft nån "tur" på sporthojfester, såvida det inte innebär att undkomma med hedern i behåll.

Jag väntar fortfarande på min första homoerotiska erfarenhet, jag är rädd att mitt deltagande i den här tråden kanske snabbar upp den processen. :(

Hedern i behåll?
Vad är det för sätt?!

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Det är bara för att du kör 125:a.

Det är nog sant. Tjejer är dåliga på att dölja att de inte förstår att det är värsta feta räsern. Afrodisiaka hade varit att kunna svara "ärretta", "gikser" eller "blejd" men jag ljuger så dåligt.

TooL

Nu med RR-Licens :D
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono 1000R, WR 450F

Här händer det grejer när man är borta o fikar i Tokholm några timmar :D
Så du tror att jag o mugge ska nalla i kakburken :va

Nää plikten framförallt :hihi

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...