Slowroller
Skrämmer små barn
e coolare.
Alltså, jag är inte så korkad så jag inte fattar vad man gör på ett gym (jag ser bara enhörningar ibland, men vem fan gör inte det?!) men jag förstår liksom inte varför man utsätter sig för det. Jag tycker bara det verkar sjukt jobbigt.
Vi e ett gäng på jobbet som fått igång varann så vi ska dit. Jag är tveksam att jag överlever.....Du, det såg kul ut.
Peter, ska vi?
Anna nappar säkert oxå. Eller ska vi satsa på att vinna?
Lite som att rida. Bara de att vi slipper få ont i röven då och då
Alltså, jag är inte så korkad så jag inte fattar vad man gör på ett gym (jag ser bara enhörningar ibland, men vem fan gör inte det?!) men jag förstår liksom inte varför man utsätter sig för det. Jag tycker bara det verkar sjukt jobbigt.
Utom när du tappar tvålen i duschen efteråt........
Lite som att rida. Bara de att vi slipper få ont i röven då och då
Jag får inte ont i röven av att rida. Ont i röven får man av annat.
Jag får inte ont i röven av att rida. Ont i röven får man av annat.
det finns mer brewdar på gymmet än i den här tråden, dessutom har det blivit modernt med tighta träningskläder för damer
Exakt min mening. Och sådant slipper vi hetero män att riskera.
Herregud... Idioter! Förlåt, men allvarligt, vad ska gym vara bra för? Jag har aldrig riktigt förstått det.
Ni heteromän, ja!
Du tränar hästen?
Vart ligger nöjet i det?
För mig är det ett tillfälle att tömma skallen (lägger upp för smash). Man fokuserar på en sak.
Samma som när man kör hoj på bana och jagar en varvtid eller tränar på en sektion av banan. Man kan släppa allt runtikring.
Det handlar inte om adrenalin för mig, jag kan inte hantera adrenalin. Jag blir för stirrig och gör bara bort mig.
Gymmet är fokus, att sätta upp ett mål som man jobbar mot.
Men det är inte för alla, så är det bara.
I mitt fall så e de lätt de bästa jag gjort, de håller min bråkande rygg på plats, de håller mitt lynniga humör under kontroll, de gör att jag kan sova på nätterna, de gör att jag har bättre självförtroende än nånsin.
Summan e att de får hela mitt liv att fungera, och går man på kommentarer från tjejkompisar och gamla ragg så gör de att du har nått att spana på
Banaaan! Åh vad jag gillar att den finns här också. Det är alldeles för få människor som fattar vad man sysslar med när man är glad och ställer sig och gör banandansen.
Söp inte du? Var är sällskapet
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |