Det är bara tjockisar som tycker 600cc är för lite
Ååååh, den måste jag spara... Inte var dag jag blir kallad tjockis.
Det är bara tjockisar som tycker 600cc är för lite
Tänk om jag vill stå på första raden då?
Lite det som är poängen, det finns bara en rad på en radtrea
Och vad finns det på en radfyra då då?
En annan rad?
Lektion nr1.
Radtrea och radfyra är bara hur många cylindrar man har på rad i motorn... Sen finns v-motor där man oftast har två i ett V... Eller fyra i två V bredvid varandra.
Mitt vältränade öga tycker sig upptäcka att några skruvar kan ha lossnat i den krashen, helt klart handhavandefel!
Minns detta ögonblick, för jag tror inte jag kommer säga samma sak igen: Lyssna på kvinnan!
3 cylindrar väger mindre än 4, dessutom vet alla att vita hojar går snabbast.
Pratade med Rosa bilen om skumma mail... Gissar att även ni killar får såna ibland?
Typ:
Efter åratal av misslyckade försök att ragga på nätet har jag insett min plats: som Internet-slav åt en tjej eller ett par. Med andra ord försöker jag få en plats i din MSN-lista och där fungera som någon slags användbar person som kan göra saker åt dig som du vill ha gjorda och inte orkar göra. Menar alltså inte att jag ska få något tillbaka för detta... har inga dolda avsikter. Det är bara den sorgliga sanningen att jag inte kan intressera någon tjej som partner och istället får försöka med detta. Hoppas du lägger till mig eller skriver din MSN privat till mig.
---
Hej Sötnos! Hur mår du i vårsolen? Här har du iaf en charmig och glad kille. Intelligent men lite små galen ibland. Man lever ju bara en gång?! Och livet blir inte roligare än man gör sig ... Fick bara en vild och galen fantasi i huvudet ... skulle vilja servera på en tjejmiddag .... naken ... skratt ... helt galet jag vet, men med massor av charm och glimten i ögat så ... vad tror du? Låter det kul så hojta till Puss
---
Hej.
No offence intended. Skickar det här mest bara för att lura in dig på min sida. Du behöver naturligtvis inte om du inte vill, och mest sannolikt finns det ändå inget för dig där. Men bara utifall att.
---
Om du vill chatta med en kille med stor mage ska du lägga till .... på MSN. Du bör vara mycket snygg, intellektuell och dominant.
---
Rubrik: Är du sadist/skadeglad/bossig/dominant? :$
Om så är fallet, eller du bara är så ibland eller i vissa situationer, får du hemskt gärna lägga till mig på det som kallas "MSN": ..... (vänligen kopiera hela, för annars blir det fel), eller skriva din adress så jag kan lägga till dig. Jag vet inte riktigt själv vad jag menar... jag vill bara prata med en dominant/bossig/sadistisk/skadeglad tjej eftersom tanken på sådana människor attraherar mig väldigt mycket av någon anledning. Man behöver inte vara "ond" bara för att man är så. Hoppas du vill snacka med ett undergivet loserfetto på 25 bast som jag. (Och innan du svarar att jag ska pröva på DarkSide eller liknande så funkar det inte så, av anledningar som är för jobbiga att förklara här och nu, okej? Jag vill inte verka oförskämd, men måste vara bestämd på den punkten.)
Hmm, tja. Det där var några få. Att man inte lagt ner det där med internetdejting ännu är en stor fråga.
Lektion nr1.
Radtrea och radfyra är bara hur många cylindrar man har på rad i motorn... Sen finns v-motor där man oftast har två i ett V... Eller fyra i två V bredvid varandra.
Snacka om att försöka ragga genom att göra ned sig själv... Patetiskt.
Ah, men se där, då är ju till och med jag med. En V-motor är alltså som en V8, fast... mindre.
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |