Tjerringen
Har klampat in igen
Gör vi inte det då?
Jameh, hur tänkte ja nu. Klart vi gör.
Last edited:
Gör vi inte det då?
Varför ska jag hålla i näsan när det snuskar till sig?
Den e stor?
Njae. Lagom ungefär.
Jah hur som nu ska tant gå o lägga sig, o nej hon tänker då fan inte fundera på var händerna håller hus. Sov gott Clown-skrälle o alla andra.
Jah hur som nu ska tant gå o lägga sig, o nej hon tänker då fan inte fundera på var händerna håller hus. Sov gott Clown-skrälle o alla andra.
You never know den där Evil-människan tyckte vissa av oss sög...
Äh, du bara snackar.. du hade en min av fulltständig salighet när du hade hennes lilla rumpa parkerad i ditt knä. Och så påstod du att du letade efter din plånbok.. va.Jag satt och beskådade bilderna igår. Och minnena dyker upp med dina otroligt fina ord när jag satt där och skämdes för min och moneys elaka ide mot lilla slöis som istället föll ut på mig.
Har till och med en bild på dig av nån anledning.
Vi måste ju göra om detta ordentligt där du får vara med från början
Usch, jag på bild? Obehagligt. ..
Äh, du bara snackar.. du hade en min av fulltständig salighet när du hade hennes lilla rumpa parkerad i ditt knä. Och så påstod du att du letade efter din plånbok.. va.
Usch, jag på bild? Obehagligt. ..
Jaha, då blev man ivägschasad hit av mina bukekompanjoner... Från deras singeltråd, såklart!
Jag känner iallafall igen Alleycat, HEJ PÅ DIG.
Resten av brudarna har jag ingen aning om. Men hej på er.
Och hej på er grabbar. Och SH-brudar.
Och härmed avslutar jag med att säga god natt. (Hoppas någon kan räkna ut vem jag är... Vore tråkigt annars )
Jaha, då blev man ivägschasad hit av mina bukekompanjoner... Från deras singeltråd, såklart!
Och härmed avslutar jag med att säga god natt. (Hoppas någon kan räkna ut vem jag är... Vore tråkigt annars )
BDSM i all ära, men elhalsband känns väl nästan lite som att gå över gränsen..? Inget jag skulle vilja ha inblandat i alla fall, om jag får bestämma.
Utslängd från Buke?
Det måste vara en bedrift.
Hej hej
Oh my gods. Det har börjat läcka kvinntimmer in på SH!Jaha, då blev man ivägschasad hit av mina bukekompanjoner... Från deras singeltråd, såklart!
Oh my gods. Det har börjat läcka kvinntimmer in på SH!
Hehe. Det lär nog iofs behövas lite färskt blod i den här tråden.
Speciellt efter din framfart. Komma här och egenhändigt roffa åt sig 37% av kvinntimmerbeståndet i tråden, det liknar fan det.
Bara för mitt liv råkar vara händelselöst för tillfället
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |
|
Energica i konkurs och upplöst
Energica är i konkurs och b... |
|
Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras
Kawasaki har uppdaterat sin... |