Singeltråden

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Nydemens är ingen risk då jag tydligen redan är tant och har regelbundna släng av demens. För att göra saken ännu bättre är det slampvarning på mig vilket innebär att fula ord inte upprör den här damen :yoparty

Jag gillar tanken på elhalsband, men jag skulle vilja vara portabel så jag skulle föredra mini-USB i den här frågan.

Mina nyårsplaner grusade sent inatt så nu är jag på väg hem och tänker gå lös på staden på nåt vänster. Party?

Beror på vilken stad. I Jönköping verkar det dött :glömdet

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Nydemens är ingen risk då jag tydligen redan är tant och har regelbundna släng av demens. För att göra saken ännu bättre är det slampvarning på mig vilket innebär att fula ord inte upprör den här damen :yoparty

Jag gillar tanken på elhalsband, men jag skulle vilja vara portabel så jag skulle föredra mini-USB i den här frågan.

Mina nyårsplaner grusade sent inatt så nu är jag på väg hem och tänker gå lös på staden på nåt vänster. Party?

Hur lyckades du grusa nyårsplanerna? :va

Bentebent

:moppefucko
Gick med
30 Apr 2011
Hoj
MT-07 -16

Du passar in perfekt här, det hörs ju direkt :tummenupp Välkommen!

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636

Men det är ju perrrrrrrrrrrfect! Då kommer du trivas här. Jag ser fram emot o se din framfart med gubbsen. Kisse-katten har redan dängt till dem på ett mycket festligt sätt hittills.

Vad gäller party så är det säkrat, jag är ju en infiltratör, plus att jag bor lååångt bort från Strawtown... tror jag...:va

Men du verkar vara påhittig så du får nog till nåt!
:tummenupp:fyllisar:cpparty

tkdrille

Guest
Men det är ju perrrrrrrrrrrfect! Då kommer du trivas här. Jag ser fram emot o se din framfart med gubbsen. Kisse-katten har redan dängt till dem på ett mycket festligt sätt hittills.

Vad gäller party så är det säkrat, jag är ju en infiltratör, plus att jag bor lååångt bort från Strawtown... tror jag...:va

Men du verkar vara påhittig så du får nog till nåt!
:tummenupp:fyllisar:cpparty

De är bara vad ni tror. Vi kom överens innan om att ni kvinnor skulle få ta övertaget. Precis som i verkligheten då så att säga.

Så blir ni lyckligare :D

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Hehehe. Åkte precis från Nässjö nu, kunde ha hänt nåt kul här.

Mina nyårsplaner grusade av en klantig kompis som såg till att jag inte hade sovplats i Växjö på grund av att jag råkar ha en sabeltandad tiger i ett snöre... Så istället för att chansa med ett lass packning och odjuret valde jag att åka hem istället. Har skyndat Stureplan över julen och är inte längre sugen på bratsen.

Känns lovande att man är som gjuten för den här tråden trots mina skavanker ;)

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Hehehe. Åkte precis från Nässjö nu, kunde ha hänt nåt kul här.

Mina nyårsplaner grusade av en klantig kompis som såg till att jag inte hade sovplats i Växjö på grund av att jag råkar ha en sabeltandad tiger i ett snöre... Så istället för att chansa med ett lass packning och odjuret valde jag att åka hem istället. Har skyndat Stureplan över julen och är inte längre sugen på bratsen.

Känns lovande att man är som gjuten för den här tråden trots mina skavanker ;)

Edit skändat Stureplan skulle det stå, jobbigt att skriva i mobilen!

Nyheter
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...