Singeltråden

Foccan

Som en schäfer....
Gick med
21 Mar 2011
Hoj
R1
Ja fan man är borta ett halvt dygn och ni bara flyger iväg på all annat.
Nä nu får vi se till att de blir ligga av såhär efter en jävla massa inlägg. De är 2013 och vi ska ha massa ligg och par.

Om inte annat kan man väl köra The world didn't end 2012, :ligga?-kortet

Harpyja

Ny medlem
Gick med
8 Jan 2013
Hoj
.
Ska du ner till en av ålaboarna ? Bjuder du på ål och pasta?

Du kan få mitt nr och skicka resten av bilderna om du tycker de är jobbigt att ladda upp de här .:krama

Om du är en sån där skåning som äter ål får vi nog ta och säga upp bekantskapen nu på en gång...:mattias

Varför bjuder inte du på nån bild själv?

tkdrille

Guest
Nix sex är inte en tid man går upp det är nåt man gör... :7peta

Jag gick upp 0400 igår. Men de var mest för jag vakna av mitt asgarv. Drömde om att jag satt på sjukhuset, där jag och en sjuksköterska kastade skalpeller på varandra och var fulla med blod....

Och då tänker tanta, va asgarva pågen åt då?

Inte en aning är mitt svar. Helt sinnersjukt

tkdrille

Guest
Om du är en sån där skåning som äter ål får vi nog ta och säga upp bekantskapen nu på en gång...:mattias

Varför bjuder inte du på nån bild själv?

Nä faktiskt, jag tycker de är sliskigt som fan. Tar en bit om de ligger på bordet men annars skulle jag ej få för mig att äta =)

Men vad gör du med ålen?
Haha jag lägga upp bild? Då dör tråden i ett halvår.

Harpyja

Ny medlem
Gick med
8 Jan 2013
Hoj
.
Nä faktiskt, jag tycker de är sliskigt som fan. Tar en bit om de ligger på bordet men annars skulle jag ej få för mig att äta =)

Men vad gör du med ålen?
Haha jag lägga upp bild? Då dör tråden i ett halvår.

Jag kan nog också hitta nån bild som får tråden att dö...

Men jo, jag har jobbat med forskning gällande ål och dess överlevnad. Den är akut hotad, vilket nog de flesta skåningar blundar för. Men icke mer! Ska på ålkonferens i Åhus. :D Sen ska ni få se på annat!

tkdrille

Guest

Men jo, jag har jobbat med forskning gällande ål och dess överlevnad. Den är akut hotad, vilket nog de flesta skåningar blundar för. Men icke mer! Ska på ålkonferens i Åhus. :D Sen ska ni få se på annat!

Jahaaa. haha tur man inte älskar ål då. Men hallå ålkonferens i åhus där de har ålbodar längs nästan hela kusten ?

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe

Jag har inte ätit ål på säkert 20 år fast jag tycker det är gott. Jag tycker beståndet ska får en chans.

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA

Det däremot respekterar jag. :tummenupp

Harpyja

Ny medlem
Gick med
8 Jan 2013
Hoj
.
Jahaaa. haha tur man inte älskar ål då. Men hallå ålkonferens i åhus där de har ålbodar längs nästan hela kusten ?

Ja, kanske just därför den hålls där? Det kommer att vara fiskare med, de bör ju också vara måna om att fiskebeståndet består. Det är ju ändå olagligt att fiska ål i Sverige. Fast hela skåne tycks få dispens... :huvet

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!