Det spelar väl ingen roll?
Hon såg ju bra ut.
För dig kanske... För oss tjejer som kör hyffsat, och som framför allt kör för att det är kul, är det drygt med alla dessa bruttor som kör bara för att visa upp sig...
Det spelar väl ingen roll?
Hon såg ju bra ut.
För dig kanske... För oss tjejer som kör hyffsat, och som framför allt kör för att det är kul, är det drygt med alla dessa bruttor som kör bara för att visa upp sig...
Sluta va avis nu Swishen! Det klär dig inte!
Hoppas inte katten som hänger här ibland när hon inte är i gränden har tittat på hockey ikväll.
De vann ju? Är snarare jag som gråter lite blod...
Avis? Snarare nedlåtande.....
Det märks verkligen att det är vinter på sh. Har aldrig sett killarna ordbajsa och anstränga sig så mycket för brudarnas skull fast de ändå inte lär bli nåt :borra.
Vaddå, är det inte bli nått borra???
Äh hon snackar goja, bry dig inte om henne xD Klart det blir :borra!
Åh you wish, va!
Jag får alltid ligga med fröken höger ska du veta!!! Hon säger fan aldrig nej....nästan
Jag får alltid ligga med fröken höger ska du veta!!! Hon säger fan aldrig nej....nästan
Tanken bakom mitt inlägg var att jag var rädd att hon skulle komma och tracka oss som gillar riktiga hockeylag.
Kan du inte vänstra då?
Kan du inte vänstra då?
Det är faktiskt ett jätteproblem. Jag har JÄVLIGT svårt för att få ragg. Men det är innan de ens öppnat käften. Jag är väl för snygg.
Nej men ska vi vara allvarliga så är det väl inte så svårt att bara börja prata lite. På krogen får man ofta ändå skrika så halsen river för att göra sig hörbar. Då är det smidigt att pilla på telefonen och skriva till varandra
När brukar Lena Handen säga nej? (Det är väl samma person?) Är det när blodet inte räcker ända ut till fingerspetsarna?
Hört att det ofta blir ojämnt där. Men det är märkligt att han inte konstant vänstrar med tanke på att han är vänsterhänt.
De vann ju? Är snarare jag som gråter lite blod...
Tanken bakom mitt inlägg var att jag var rädd att hon skulle komma och tracka oss som gillar riktiga hockeylag.
Men är du född döv? För du nämner att du får skrika.
Har kört en som var född hörande men är helt döv nu och jävlar vad den traggar. Jag får inte en syl i vädret.
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|