Singeltråden

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Antyder du att syftet inte är att alla ska få :ligga? :skrämd

Jag tror inte nån kommer att få ligga genom den här tråden. Däremot är det ett jävligt underhållande tidsfördriv.

MrsZ

Anpassar farten efter omständigheterna
Gick med
30 Nov 2011
Hoj
Ducati 900SS
Däremot är det ett jävligt underhållande tidsfördriv.

Helt rätt! Den är jävligt underhållande. Hoppas bara att alla inser det... :va Väntar på att tråden ska gå vidare med bra raggningstips, men framför allt: vad man INTE ska göra.... :)

Tråden har faktiskt potential att utvecklas... :banana

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Helt rätt! Den är jävligt underhållande. Hoppas bara att alla inser det... :va Väntar på att tråden ska gå vidare med bra raggningstips, men framför allt: vad man INTE ska göra.... :)

Definitivt en bra tråd. :D

TooL

Nu med RR-Licens :D
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono 1000R, WR 450F
Det är ju den bästa tråden på hela SH, men gå tillbaka till nån tråd där alla gråter över att det är vinter du istället :tummenupp

Japp, underhållande till tusen i vintermörkret....

Suck vad jobbigt, idag måste jag ut o vädra enduron i skogen....
Gasa o skita ner mig o leka på 2-hjul ......:D

Konstigt att det fortfarande är kul att leka med gegga o lera.... :)

jyx

offroad, sport, custom...allt funkar
Gick med
14 Jul 2004
Hoj
Buell Cyclone, harley dynaglide och en blå XT550

DU kan väl vara snäll o ge oss pojkar lite bra tips på vad man INTE ska göra när man försöker få kontakt med galanta damer, kan ju vara tryggt o veta att man stärkt av kunnighet inte kommer att fall i dom mest uppenbara fallgroparna :Bugar

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Vad skrattar du åt?? Det är inte lätt att bli gammal!! :fakta
Kollar så att allt går rätt till?

Man blir klokare med åren vet du väl? Några gråa skäggstrån och en rakad skallbas kan man väl leva med? :D

Tänk på hur skönt det är att ha utvecklat en egen identitet fjärran från ungdomens grupptryck och måsten. En och annan rynka och defekt är ett billigt pris i sammanhanget.

Jag kollar ständigt av så att allt går rätt till :)

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Vad skrattar du åt?? Det är inte lätt att bli gammal!! :fakta
Kollar så att allt går rätt till?

Det står ju inte hur gammal du är, men jag gissar att du följt mitt exempel med födelseåret i användarnamnet.

Född 1933 alltså? ja, då får man väl säga att du varit med ett tag.

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Det står ju inte hur gammal du är, men jag gissar att du följt mitt exempel med födelseåret i användarnamnet.

Född 1933 alltså? ja, då får man väl säga att du varit med ett tag.

Jisses, jag tänkte att det var en hyffsat "ung" donna, så där lagom liksom. Inte för ung så dom har för dåligt med erfarenheter att tillföra i sängen men samtidigt inte så gammal att dom inte orkar med.

Men så kommer du o ställer allt på ända. Jag tror att jag tar tillbaka mina nakenbildstiggarPM...

MrsZ

Gick med
30 Nov 2011
Hoj
Ducati 900SS
Konstigt att det fortfarande är kul att leka med gegga o lera.... :)

Haha! :) Du behöver definitivt en hästtjej! Som kommer hem med leriga stövlar efter att ha hämtat hästen i en lerig hage. Och kläderna är leriga eftersom hon drog av ett utetäcke, efter att hästen hade rullat sig i lera.....:lol:lol:lol

Maken kör bara asfalt och klagar på att JAG drar in lera! :)

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)

Man bör ha koll på vad tilltänkt kvinna heter innan man sitter hemma på soffan och myser.
Lite svårt att kläcka frågan "vem faan är du?" i det skedet utan att sabba kvällen....

MrsZ

Gick med
30 Nov 2011
Hoj
Ducati 900SS
DU kan väl vara snäll o ge oss pojkar lite bra tips....

Tips kommer... :) om jag inte blir alltför mobbad för att göra tråden tråkig.... :va Tråden kan ju alltid ha synpunkter på råden.... :yoparty

Är inte en helt vanlig tjej. Har hela yrkeslivet jobbat nästan enbart med killar av samma typ som många på SH. Mina tjejkompisar har till största delen varit hästtjejer (men inte alla). Och de kommer i alla varianter: från helt blåsta till supersmarta :) I stallet är man kompis ändå :fakta I vilket fall jag...

Helt ok med PM. Har gjort det till en hederssak att alltid vara schysst mot killkompisar. Accepterar de mig, så är jag schysst tebaks! :)

TooL

Nu med RR-Licens :D
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono 1000R, WR 450F
Haha! :) Du behöver definitivt en hästtjej! Som kommer hem med leriga stövlar efter att ha hämtat hästen i en lerig hage. Och kläderna är leriga eftersom hon drog av ett utetäcke, efter att hästen hade rullat sig i lera.....:lol:lol:lol

Maken kör bara asfalt och klagar på att JAG drar in lera! :)

Jahopp, får väl lägga upp en profil på
Bukkakefalos, eller bukefalos eller va tusan de hette :hihi
Blir de lika leriga som en annan så spolar jag av henne med högtrycken innan jag bär in henne i sängkammaren :D
Men med risk för intressekonflikt... enduro killar o hästtjejer i skogen brukar inte vara någon bra kombo :7peta

Fast jag kör med orginal avgassystem = låter som en moppe... + att jag saktar in om jag hinner se :tuttar i skogen.....
Nu lunch sedan tvätta hoj o kläder :)

1 vurpa, o 1 utskällning bidde det idag av en riktig sursärring 60 + .....

Pam33

1.41 på Knutstorp
Gick med
6 Sep 2009
Hoj
Honda CBR Fireblade 929 -01*såld* Honda CBR 600 -97
Man blir klokare med åren vet du väl? Några gråa skäggstrån och en rakad skallbas kan man väl leva med? :D

Tänk på hur skönt det är att ha utvecklat en egen identitet fjärran från ungdomens grupptryck och måsten. En och annan rynka och defekt är ett billigt pris i sammanhanget.

Jag kollar ständigt av så att allt går rätt till :)
Absolut, håller med dig till 100. Jag tycker verkligen det är skönt att bli äldre, man kan släppa på mångt och mycket. Men ibland dyker det upp minnen från när man var ung, fager o åtråvärd o just då är det inte så tjolahopp tjolahej att va gammal o sliten. ;)
Kollar du i ditt jobb eller är det en fetish du har, att alltid kolla av allt? ;)

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Man bör ha koll på vad tilltänkt kvinna heter innan man sitter hemma på soffan och myser.
Lite svårt att kläcka frågan "vem faan är du?" i det skedet utan att sabba kvällen....

Det beror väl lite på? Är det bara en engångsföreteelse är det ju närmast en fördel om ingen vet den andras namn. Ännu bättre om man är hemma i deras lägenhet eller på hotellrum. :D

Och jag har helt sanslöst dåligt minne för namn så jag glömmer det rätt ofta. Det kan krävas lite slingrande att ta sig ur om de frågar om man ens vet vad de heter. :näsblod

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!