Jag tror du missförstår syftet med den här tråden.
Antyder du att syftet inte är att alla ska få :ligga?![]()
Antyder du att syftet inte är att alla ska få :ligga?![]()
Däremot är det ett jävligt underhållande tidsfördriv.
Helt rätt! Den är jävligt underhållande. Hoppas bara att alla inser det...Väntar på att tråden ska gå vidare med bra raggningstips, men framför allt: vad man INTE ska göra....
Tråden har faktiskt potential att utvecklas...![]()
Så hoppas inte du är fööör ung.. =)
Det är ju den bästa tråden på hela SH, men gå tillbaka till nån tråd där alla gråter över att det är vinter du istället![]()
DU kan väl vara snäll o ge oss pojkar lite bra tips på vad man INTE ska göra när man försöker få kontakt med galanta damer, kan ju vara tryggt o veta att man stärkt av kunnighet inte kommer att fall i dom mest uppenbara fallgroparnaHelt rätt! Den är jävligt underhållande. Hoppas bara att alla inser det...Väntar på att tråden ska gå vidare med bra raggningstips, men framför allt: vad man INTE ska göra....
Vad skrattar du åt?? Det är inte lätt att bli gammal!!![]()
Kollar så att allt går rätt till?
Var bor man om man bor på/i Kåkjävul? Hoppas inte att det är det första jag associerar till![]()
Vad skrattar du åt?? Det är inte lätt att bli gammal!!![]()
Kollar så att allt går rätt till?
Det står ju inte hur gammal du är, men jag gissar att du följt mitt exempel med födelseåret i användarnamnet.
Född 1933 alltså? ja, då får man väl säga att du varit med ett tag.
Konstigt att det fortfarande är kul att leka med gegga o lera....![]()
Helt rätt! Den är jävligt underhållande. Hoppas bara att alla inser det...Väntar på att tråden ska gå vidare med bra raggningstips, men framför allt: vad man INTE ska göra....
DU kan väl vara snäll o ge oss pojkar lite bra tips....
Haha!Du behöver definitivt en hästtjej! Som kommer hem med leriga stövlar efter att ha hämtat hästen i en lerig hage. Och kläderna är leriga eftersom hon drog av ett utetäcke, efter att hästen hade rullat sig i lera.....
Maken kör bara asfalt och klagar på att JAG drar in lera!![]()
Absolut, håller med dig till 100. Jag tycker verkligen det är skönt att bli äldre, man kan släppa på mångt och mycket. Men ibland dyker det upp minnen från när man var ung, fager o åtråvärd o just då är det inte så tjolahopp tjolahej att va gammal o sliten.Man blir klokare med åren vet du väl? Några gråa skäggstrån och en rakad skallbas kan man väl leva med?
Tänk på hur skönt det är att ha utvecklat en egen identitet fjärran från ungdomens grupptryck och måsten. En och annan rynka och defekt är ett billigt pris i sammanhanget.
Jag kollar ständigt av så att allt går rätt till![]()
Pust, lättad. Du är chockerande lik mitt ex..Då bor man i eget hus någonstans i norra skåne![]()
Man bör ha koll på vad tilltänkt kvinna heter innan man sitter hemma på soffan och myser.
Lite svårt att kläcka frågan "vem faan är du?" i det skedet utan att sabba kvällen....
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |