Singeltråden

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Men det är ju nu som det börjar bli realistiskt. Från de monstruösa trettio centimetrarna ner till de tjugo centimetrarna. :7peta

Riktningen blir inte mindre konstig bara för att scenariot blir mer verkligt, snarare tvärtom... ;) :7peta

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Haha. Snällt. Här ställer jag upp på dina fantasier så tänker du först ge mig brännskador. Sen ska du spräcka mig så jag får rännskita i någon månad. Tack :)

Nej nej. Avföringen påverkas mer av vad du äter. Skulle inte tro det blir så stor skillnad i fasthet, den bara rasar ur lättare.

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Riktningen blir inte mindre konstig bara för att scenariot blir mer verkligt, snarare tvärtom... ;) :7peta

Det är lika bra att ni av det manliga könet vänjer sig vid tanken på att bli påsatt. Ni vill ju jämt stoppa in korven i chokladtunneln (vilket jävla uttryck jag fått till här alltså!) ;)

Haha. Snällt. Här ställer jag upp på dina fantasier så tänker du först ge mig brännskador. Sen ska du spräcka mig så jag får rännskita i någon månad. Tack :)

Titta på ett avsnitt av Fråga Olle som behandlar ämnet fistning så ska du nog se att du inte blir spräckt :tummenupp:

tkdrille

Guest
Det är lika bra att ni av det manliga könet vänjer sig vid tanken på att bli påsatt. Ni vill ju jämt stoppa in korven i chokladtunneln (vilket jävla uttryck jag fått till här alltså!) ;)

Titta på ett avsnitt av Fråga Olle som behandlar ämnet fistning så ska du nog se att du inte blir spräckt :tummenupp:

Du är fruktansvärt påläst. Än mer än mig. En natt med dig sen har man nog varit med om allt. Lite illa att resten här får läsa de bara haha

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Det är lika bra att ni av det manliga könet vänjer sig vid tanken på att bli påsatt. Ni vill ju jämt stoppa in korven i chokladtunneln (vilket jävla uttryck jag fått till här alltså!) ;):

Jag vill bara upplysa om att det finns undantag, alla män (tex jag) har inte intresse av det. :fakta

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

Du tycker inte att du generaliserar lite nu? ;) hittills är du den enda som uttryckt en önskan om att stoppa saker i någons chokladtunnel;) :7peta personligen är jag gladare i hallongrottor :D

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Nej nej. Avföringen påverkas mer av vad du äter. Skulle inte tro det blir så stor skillnad i fasthet, den bara rasar ur lättare.

Han kommer dock värpa femtumsskitar minst... Nu ska vi sjunga om tkdrille, hadelittan hadiladida!:glömdet

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Du är fruktansvärt påläst. Än mer än mig. En natt med dig sen har man nog varit med om allt. Lite illa att resten här får läsa de bara haha

Jag kan ju inte förneka att jag är ganska påläst men jag är nyfiken på allt och undrar jag något så kollar jag upp det. Därmed inte sagt gjort i praktiken ;)

Jag vill bland annat åka till Transnistrien för det är "ett land som inte finns". Men hur många vet om dess existens?

Jag vill bara upplysa om att det finns undantag, alla män (tex jag) har inte intresse av det. :fakta

Sådana som du är ovanliga. Om man ska se till min erfarenhet.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Haha ja vaktmästaren får springa i ett. Eller sångaren du referera till. Tur man känner han personligen den lille rörmokaren

Haha, undras just hur han skulle reagera när han får se dig sitta där som en avbild av hans låttext...:gnissla :D

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Du tycker inte att du generaliserar lite nu? ;) hittills är du den enda som uttryckt en önskan om att stoppa saker i någons chokladtunnel;) :7peta personligen är jag gladare i hallongrottor :D

Det är bara jag som är öppen med min önskan om den saken (som för övrigt kanske inte ska tas seriöst. Eller kanske den borde?). De som inte önskar det törs säga det. Resten håller tyst. :hihi

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Alla som värmer mina kalla fötter med en bar överkropp får en handtralla. Men bara om de lägger upp en nakenbild på dem. :crash

Jag skonar tråden några nakenbilder men kom bort till mej på söndag så ska jag värma dej :hihi
Jag har militär träning i fotvärmning :true story

Räkna in mej i den skaran också.
Klarar mej alldeles utmärkt med andra alternativ

:slicka

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Det är bara jag som är öppen med min önskan om den saken (som för övrigt kanske inte ska tas seriöst. Eller kanske den borde?). De som inte önskar det törs säga det. Resten håller tyst. :hihi

Jag som är öppen med min önskan om att hellre få nyttja den främre av kroppsöppningar då, vad säger fröken Freud om det? :D för övrigt tror jag inte att alla de där tio öppningarna är menade att penetreras... :näsblod

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!