Singeltråden

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Det är lite svårt att att stanna till för en fest när man ska ha en häst med på vägen upp :crash
Äh, bara att ta sig ner en dag tidigare och röja loss på kvällen så kan du trucka upp med hästen dagen efter:tummenupp

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Hade det varit så enkelt hade det funkat men nu måste jag ta hem hästen på lördagen redan.

Förslag: SH-fest här i Halmstad!
Swishs häst ruinerar henne och din hindrar dig från att festa... vad är det som är så himla bra med de där havremopparna egentligen? :va ;)

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Det är inte ponnyn, det är hyran av transporten som är ett hinder. Ägaren vill ha tillbaka den lördag kväll. :7peta

Jamen vore det inte för hästen hade du ju inte behövt hyra transporten... ;)

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Vi kan gå längre bakåt i tiden. Vore det inte för min lillasyster skaffade den hade det inte hänt. :7peta

Och vore det inte för hur du var som liten så hade dina föräldrar kanske nöjt sig med ett barn och inte försökt igen? ;)

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Du har väl hört talas om fisting? Då är omkretsen större än 1 decimeter vill jag tala om för dig.
Jag kan väl gå ned ner till cirka 20 cm i omkrets och då är det i det närmaste laget för en normal falukorv.

Men vänta nu, en omkrets på 1dm är ju inte särskilt grovt ens ju... eller tänker du på diameter? :va

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Vi kan gå längre bakåt i tiden. Vore det inte för min lillasyster skaffade den hade det inte hänt. :7peta

Varför tar du hand om din syrras häst då? :tungan vill min syrra ha häst får hon fan krångla med den själv :D

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Varför tar du hand om din syrras häst då? :tungan vill min syrra ha häst får hon fan krångla med den själv :D

Det är ju därför jag tar den. Hon klarar inte av honom själv. Det blev ett dåligt köp helt enkelt. Så jag ska vara en snäll storasyster och hjälpa henne att få ordning på honom så vi kan sälja honom. Jag har ridit sedan 2 års ålder (herregud, insåg det är över 20 år nu) så jag är liksom född till att rida. Nu har jag inte ridit så ofta det senaste året men varje gång jag sitter på en häst känner jag mig hemma.

Så det är ju till min glädje även om det ska vara en krånglig ponny.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Det är ju därför jag tar den. Hon klarar inte av honom själv. Det blev ett dåligt köp helt enkelt. Så jag ska vara en snäll storasyster och hjälpa henne att få ordning på honom så vi kan sälja honom. Jag har ridit sedan 2 års ålder (herregud, insåg det är över 20 år nu) så jag är liksom född till att rida. Nu har jag inte ridit så ofta det senaste året men varje gång jag sitter på en häst känner jag mig hemma.

Så det är ju till min glädje även om det ska vara en krånglig ponny.

Heh, ok. Det kan jag väl i och för sig förstå, även om det låter lite knepigt att avstå en fest för att hämta någon annans häst :D

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Vighet, någon?

ska du ha dina fötter på någons överkropp lär det ju vara lättast att lyckas med det i sängen... antagligen där du ligger på rygg..

Känns som att du har lättare att göra något mer än bara en handtralla i det läget :tummenupp

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...