Tjerringen
Har klampat in igen
Jag tackade nej till Pamsans allmänna :ligga-förfrågan ett par sidor tillbaka i tråden, så nej det blir det inte.![]()
Dattans...

Jag tackade nej till Pamsans allmänna :ligga-förfrågan ett par sidor tillbaka i tråden, så nej det blir det inte.![]()
Kärringen, jag VISSTE du skulle gilla denna lilla odvits! Mitt X led o kved när jag skulle låta ta bort dom små rosa bollarna på min kanin. Han bara NOOOOO o jag bara "Väck med kulorna!" Han jämrade sig mer än kaninen när vi hämtade honom hos veterinären, vägrade titta på stygnen o höll på att kräkas o svimma när jag tvingade honom att kolla om det var rött runt dom..Snipp snapp snut så var dom små bollarna slut
Fel?...![]()
Kärringen, jag VISSTE du skulle gilla denna lilla odvits! Mitt X led o kved när jag skulle låta ta bort dom små rosa bollarna på min kanin. Han bara NOOOOO o jag bara "Väck med kulorna!" Han jämrade sig mer än kaninen när vi hämtade honom hos veterinären, vägrade titta på stygnen o höll på att kräkas o svimma när jag tvingade honom att kolla om det var rött runt dom..
Vad är det med män??...![]()
Äh! Det var ju när du var liten.. Kom igen nu..Det är trevliga djur men tyvärr är jag allergisk, brorsan hade ett par stora lurviga kaniner när vi var yngre och jag fick fruktansvärda nysattacker när jag kom i närheten.
Mest skräp?![]()
Ohhhhhhh no. Finns mkt fina män... slurp... öh, fanns, äh ja minns dem från förr iaf... finns de kvar?![]()
Kärringen, jag VISSTE du skulle gilla denna lilla odvits! Mitt X led o kved när jag skulle låta ta bort dom små rosa bollarna på min kanin. Han bara NOOOOO o jag bara "Väck med kulorna!" Han jämrade sig mer än kaninen när vi hämtade honom hos veterinären, vägrade titta på stygnen o höll på att kräkas o svimma när jag tvingade honom att kolla om det var rött runt dom..
Vad är det med män??...![]()
Ja, om du kallar mig för mansjuiceklutt!
Meh, var tog alla nakenbilder vägen?![]()
En vafandå-klutt?![]()
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |