Tjerringen
Har klampat in igen
Jag tackade nej till Pamsans allmänna :ligga-förfrågan ett par sidor tillbaka i tråden, så nej det blir det inte.
Dattans...
Jag tackade nej till Pamsans allmänna :ligga-förfrågan ett par sidor tillbaka i tråden, så nej det blir det inte.
Kärringen, jag VISSTE du skulle gilla denna lilla odvits! Mitt X led o kved när jag skulle låta ta bort dom små rosa bollarna på min kanin. Han bara NOOOOO o jag bara "Väck med kulorna!" Han jämrade sig mer än kaninen när vi hämtade honom hos veterinären, vägrade titta på stygnen o höll på att kräkas o svimma när jag tvingade honom att kolla om det var rött runt dom..Snipp snapp snut så var dom små bollarna slut
Vad är det med män??...
Själv är jag lammkött
Fel?...
Kärringen, jag VISSTE du skulle gilla denna lilla odvits! Mitt X led o kved när jag skulle låta ta bort dom små rosa bollarna på min kanin. Han bara NOOOOO o jag bara "Väck med kulorna!" Han jämrade sig mer än kaninen när vi hämtade honom hos veterinären, vägrade titta på stygnen o höll på att kräkas o svimma när jag tvingade honom att kolla om det var rött runt dom..
Vad är det med män??...
Äh! Det var ju när du var liten.. Kom igen nu..Det är trevliga djur men tyvärr är jag allergisk, brorsan hade ett par stora lurviga kaniner när vi var yngre och jag fick fruktansvärda nysattacker när jag kom i närheten.
Mest skräp?
Ohhhhhhh no. Finns mkt fina män... slurp... öh, fanns, äh ja minns dem från förr iaf... finns de kvar?
Kärringen, jag VISSTE du skulle gilla denna lilla odvits! Mitt X led o kved när jag skulle låta ta bort dom små rosa bollarna på min kanin. Han bara NOOOOO o jag bara "Väck med kulorna!" Han jämrade sig mer än kaninen när vi hämtade honom hos veterinären, vägrade titta på stygnen o höll på att kräkas o svimma när jag tvingade honom att kolla om det var rött runt dom..
Vad är det med män??...
Ja, om du kallar mig för mansjuiceklutt!
Meh, var tog alla nakenbilder vägen?
Jag tackade ja, jag får inget ändå...
En vafandå-klutt?
Nix. Det är kört.
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |