Slowroller
Skrämmer små barn
Det är bäst att inte fråga nåt här inne.
Du kunde valt dig ett bättre nick. Hatar falsk marknadsföring.
Med reservation då jag inte vet om vi sett någon rättvisande helfigursbild.
Det är bäst att inte fråga nåt här inne.
Det var längesen jag var ett litet lamm.. jag gillar dock lammkött. Börjar ju närma mig kärringålder o den lilla säckpipeklämmande lundabon är väl knappt 20 fyllda.. Nä, nån måtta får det va. Minsann.Meh du e ju bara ett litet lamm Pamsan, hur ung kan han va?
Det var längesen jag var ett litet lamm.. jag gillar dock lammkött. Börjar ju närma mig kärringålder o den lilla säckpipeklämmande lundabon är väl knappt 20 fyllda.. Nä, nån måtta får det va. Minsann.
Gaaaaaaaaaaaaaamalt mag på den du!
Det var längesen jag var ett litet lamm.. jag gillar dock lammkött. Börjar ju närma mig kärringålder o den lilla säckpipeklämmande lundabon är väl knappt 20 fyllda.. Nä, nån måtta får det va. Minsann.
Amenvaffan, jag är ju 23!
Amenvaffan, jag är ju 23!
Nej då, han har det så bra så.. vi ligger sked i soffan, han får äpple o mandlar varje morgon, jag klipper hans klor o städar hans bo.. Mycket kärlek till liten kaninSäger en hona som precis berövat ett försvarslöst kräk 98.4% av nöjena i livet. Resterande % utgörs av att hitta ett saftigt blad eller något annat obegripligt. Klart han undrar om han är näst...på ett eller annat sätt.
Jag blir nostalgisk. På mitt gamla jobb hade jag ett fönster på mitt kontor ut mot fabriksgolvet där det stod en MY12a och en TP9a.
Hahaha! 23 ojdå, du är liksom gammal som tomten...
Hur tänkte du där?Det vill vi alla, men i valet mellan att låta bli och att trots allt leva, är det tyvärr så att det bli fel ibland.
Jävligt fel ibland.
Konsten att visa upp sig från sin bästa sida, huh?
Nej då, han har det så bra så.. vi ligger sked i soffan, han får äpple o mandlar varje morgon, jag klipper hans klor o städar hans bo.. Mycket kärlek till liten kanin
Utan bollar
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |