Singeltråden

enrosabil

Sporthojsnörd
Gick med
6 Aug 2012
Hoj
En massa gammalt mög.
Du ser, av någon anledning, ganska glad ut, vilket är charmigt. och även det långa ruffsiga håret var sött. Så jag håller med om att det var en söt bild :) även om jag kan hålla med om att det låter jävligt märkligt att säga "fan vad du är söt när du blir strypt"... :gnissla :hihi

Beror väl på lite vad man gillar :glömdet

Pam33

1.41 på Knutstorp
Gick med
6 Sep 2009
Hoj
Honda CBR Fireblade 929 -01*såld* Honda CBR 600 -97
Värre, jag är kid-zoned. Nedvärderad på grund av min ålder, den mest orättvisa och svårfrånkomliga zonen som existerar...:gnissla

Akta våra gamla servrar, inte belasta sidan med så långa multicitat... :D

Jag vågar iallafall fråga :) hade tjatat mindre eller rentav gett upp direkt om jag fått ett vettigare nej än "du är för ung"... I lagens ögon gammal nog för allt och lite till, i pams inte ens byxmyndig...:rolleyes: kallad ett barn vid 23 års ålder, vad annat än en förolämpning ska man ta det som liksom... :D
Jag vet inte hur jag kunnat leva med mig själv om denna förening inträffat.. Ett stackars oskyldigt litet barn. I mina huggtänder.. Du i din tur hade suttit under duschens varma stril, skurat dig med svinto o mumlat "jag blir aldrig ren,jag blir aldrig ren"
Nä, var glad att du kom undan Tant Pams :hihi

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Fan vad ni sträcker ut tråden då....
Gå att sova med er och sluta spamma!

/ Mr. BR som ger nya ( för honom) soffan 10 av 10 smygsomnapoäng

Last edited:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Jag vet inte hur jag kunnat leva med mig själv om denna förening inträffat.. Ett stackars oskyldigt litet barn. I mina huggtänder.. Du i din tur hade suttit under duschens varma stril, skurat dig med svinto o mumlat "jag blir aldrig ren,jag blir aldrig ren"
Nä, var glad att du kom undan Tant Pams :hihi

Haha, jag har svårt att tänka mig att du är så hemsk:D
Jag är inte så ömtålig av mig som du verkar tro ;) tror snarare att det hade kunnat bli lärorikt annars, lite skillnad mot vaniljtjafset...:gnissla :hihi jag är ändå en hyfsat ung hund, jag kan lära mig nya trix:D
Jag hade nog inte haft något emot att råka ut för tant pamcake, men du slipper och behöver inte förklara dig;) Jag har redan gett upp tjatet ;)

Pam33

1.41 på Knutstorp
Gick med
6 Sep 2009
Hoj
Honda CBR Fireblade 929 -01*såld* Honda CBR 600 -97
En styck ardennerröv coming right up o nåt så extremt ovanligt som en helfigursbild av Pamcake i en annan uniform än den hon vanligtvis brukar bära..
Ja, ja.. Skyll er själva som tjatar om pics..

Bifogat

• New ImageII.jpg
    New ImageII.jpg
    203.6 KB · Visningar: 184
  • New Image.jpg
    New Image.jpg
    226.8 KB · Visningar: 152

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
En styck ardennerröv coming right up o nåt så extremt ovanligt som en helfigursbild av Pamcake i en annan uniform än den hon vanligtvis brukar bära..

Vad snackar du för skitsnack? :dummer

Mmm, ostbågar. :tummenupp

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Vad snackar du för skitsnack? :dummer

Mmm, ostbågar. :tummenupp

Men vafan, hur ser du något sånt i bakgrunden när du har en skoluniformsflicka i förgrunden??:va :D

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark

Så, nu vet krigargatan att det lönar sig att tjata.:D

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
548872.jpg

Stackarn är ju helt utsliten...

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S