Singeltråden

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Mindre 12h kvar till entre på Allstars. Nån som är taggad? :liggfest!!

Pisken

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Jul 2011
Hoj
Triumph Speed Triple RS 2019
öhhh, mindre än 12 timmar ... ska du tälta utanför å hänga på låset ? :tungan

Pam33

1.41 på Knutstorp
Gick med
6 Sep 2009
Hoj
Honda CBR Fireblade 929 -01*såld* Honda CBR 600 -97
Jag vet inte vad :fika är för nått :)
Jag tänkte mig en fika med en kopp kaffe och en räksmörgås eller toast runt ett litet bord i ett mysigt café. Det hade varit trevligt.
Drt hade det alldeles säkert. Vi kan ta :fikan sen. Du får kolla upp vad :fika är.. He, he.

Pam33

1.41 på Knutstorp
Gick med
6 Sep 2009
Hoj
Honda CBR Fireblade 929 -01*såld* Honda CBR 600 -97
jooorå så att jag har minsann blivit lovad en plats i en bil som går till mc mässan på lördag, blir antagligen hemsläpad innan det bär av till kalaset för er andra men några kanske man hinner se på mässan i alla fall......intressant utveckling av min seriösa (nå ja..) trådstart föresten, över 500 sidor med matnyttig läsning som bidragit till öhm.. 1 förhållande :tummenupp :banana
View attachment 376869

lägger till en sån där bild så man eventuellt blir igenkänd

OJ! Du är så stor att jag skulle kunna sitta i ditt knä utan att krossa dig! :rodnar

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Tror någon har tagit fel på dag...

Jag skyller på att det var tidigt på morgonen, trött, stod på gymmet, frustade, såg säkert skitfjantig ut.
Mitt fel, jag går och lägger mig nu så försöker jag igen imorgon.

Samma tid samma kanal.

Foccan

Som en schäfer....
Gick med
21 Mar 2011
Hoj
R1
Varför undrar du det? Vaäre med RR? :va

Ni är ena himla huliganer! Nä tänkte om det mot förmodan va honom jag faktikst va ute och drack öl och festade med i somras när jag va i malmö på jobb haha :D Hade varit ett coolt sammanträffande :) Tyckte han va lite smålik men mitt minne är inte vad det en gång varit :tummenupp :(

Last edited:

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Finns ett event på fb för sporthojsfesten https://www.facebook.com/events/184211181723724/

Verkar som bordsbokning med mat är från kl 18 om man inte sagt annat.

Och om man läser nåt av dom 2458 olika inlägg jag har gjort där jag skrivit i klartext att jag har bokat bord från 18:00 så kan man nog anta att det går att sätta ner arslet på en stol från kl 18:00 och få sig en saftig burgare/stek innan allt hits the fan, så att säga. :tummenupp

Rockmorsan

Långsamtgående fordon
Gick med
28 Aug 2011
Hoj
Suzuki gsx-s1000fz
Och om man läser nåt av dom 2458 olika inlägg jag har gjort där jag skrivit i klartext att jag har bokat bord från 18:00 så kan man nog anta att det går att sätta ner arslet på en stol från kl 18:00 och få sig en saftig burgare/stek innan allt hits the fan, så att säga. :tummenupp

Jepp I know, morsor har alltid koll :yoparty men jag såg något inlägg med fråga om när man skulle komma så jag tänkte bara uppdatera infon lite i till den senaste sidan.

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...