I know tycker jag med =/ Btw Peter.....du är inte med i Radical Riders?
Drt hade det alldeles säkert. Vi kan ta :fikan sen. Du får kolla upp vad :fika är.. He, he.Jag vet inte vad :fika är för nått
Jag tänkte mig en fika med en kopp kaffe och en räksmörgås eller toast runt ett litet bord i ett mysigt café. Det hade varit trevligt.
jooorå så att jag har minsann blivit lovad en plats i en bil som går till mc mässan på lördag, blir antagligen hemsläpad innan det bär av till kalaset för er andra men några kanske man hinner se på mässan i alla fall......intressant utveckling av min seriösa (nå ja..) trådstart föresten, över 500 sidor med matnyttig läsning som bidragit till öhm.. 1 förhållande
View attachment 376869
lägger till en sån där bild så man eventuellt blir igenkänd
OJ! Du är så stor att jag skulle kunna sitta i ditt knä utan att krossa dig!
Mindre 12h kvar till entre på Allstars. Nån som är taggad? :liggfest!!
Tror någon har tagit fel på dag...
Varför undrar du det? Vaäre med RR?
Eftersom alla verkar lägga upp foton gör jag också det, så här kommer ett festfoto med Money!
View attachment 376893
Surfar du på gymmet?
Det händer.
Man kör ju inge sån där jävla fjantig crossfit så att man ska fara runt som en studsboll och uppehålla alla maskiner på gymmet samtidigt.
Finns ett event på fb för sporthojsfesten https://www.facebook.com/events/184211181723724/
Verkar som bordsbokning med mat är från kl 18 om man inte sagt annat.
Och om man läser nåt av dom 2458 olika inlägg jag har gjort där jag skrivit i klartext att jag har bokat bord från 18:00 så kan man nog anta att det går att sätta ner arslet på en stol från kl 18:00 och få sig en saftig burgare/stek innan allt hits the fan, så att säga.
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari