Singeltråden

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Jag har så små tuttar så det är ingen idé! ;)

Storleken har ingen betydelse...har jag hört. Plus att vad som är litet för dig kanske är stort för någon annan. Jag har fått höra att jag är planka men å andra sidan har jag oxå fått höra att jag har stora :tuttar...för att inte tala om :arsele

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Storleken har ingen betydelse...har jag hört. Plus att vad som är litet för dig kanske är stort för någon annan. Jag har fått höra att jag är planka men å andra sidan har jag oxå fått höra att jag har stora :tuttar...för att inte tala om :arsele

Jag har aldrig fått höra varken planka eller stora... Brukar snarare få höra "lagom" och det säger väl sitt! :rofl Men formen är det inget fel på, så jag klagar inte! Om inte annat väger rumpan upp! :tummenupp

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst

Ingen som klagat på mina, varken sagt stora eller planka.
Däremot har det hänt att en kille sagt "wow" när jag vänder röven till. Tror det är positivt. Alla år av ridning och även gymtimmar har väl gett mig en välsvarvad bak. Den gillar jag :kär

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Ingen som klagat på mina, varken sagt stora eller planka.
Däremot har det hänt att en kille sagt "wow" när jag vänder röven till. Tror det är positivt. Alla år av ridning och även gymtimmar har väl gett mig en välsvarvad bak. Den gillar jag :kär

Alla tjejer borde rida. :banana

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Jag har aldrig fått höra varken planka eller stora... Brukar snarare få höra "lagom" och det säger väl sitt! :rofl Men formen är det inget fel på, så jag klagar inte! Om inte annat väger rumpan upp! :tummenupp

Jamendåså, inget fel med att ha dig som snusktänksobjekt isåfall:tummenupp :hihi

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
oj jävlar.. nu har man vart inaktiv igen.. och då kommer en massa nya sidor i vanlig ordning :tungan

Nu ska jag försöka koncentrera mig på ett excel ark i några minuter/timmar.

Så ni får roa er med varandra en stund.

http://www.youtube.com/watch?v=boanuwUMNNQ
Yeay! Bra låtval :tummenupp

Fy fan va sant! haha Vi killar kan vara hopplösa romantiker ibland :D

Nä, det måste vara så! För när det snackades kukar och snoppar var de ju med för fullt...
Min frånvaro känns som det var en rätt bra grej helt plötsligt :hihi

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...