Slowroller
Skrämmer små barn
Jag har så små tuttar så det är ingen idé!
Joho då!
Storleken har ingen betydelse...har jag hört. Plus att vad som är litet för dig kanske är stort för någon annan. Jag har fått höra att jag är planka men å andra sidan har jag oxå fått höra att jag har stora ...för att inte tala om
Jag har aldrig fått höra varken planka eller stora... Brukar snarare få höra "lagom" och det säger väl sitt! Men formen är det inget fel på, så jag klagar inte! Om inte annat väger rumpan upp!
Storleken har ingen betydelse...har jag hört. Plus att vad som är litet för dig kanske är stort för någon annan. Jag har fått höra att jag är planka men å andra sidan har jag oxå fått höra att jag har stora ...för att inte tala om
Ingen som klagat på mina, varken sagt stora eller planka.
Däremot har det hänt att en kille sagt "wow" när jag vänder röven till. Tror det är positivt. Alla år av ridning och även gymtimmar har väl gett mig en välsvarvad bak. Den gillar jag
Vi får nog byta ämne... Verkar som allt manligt folk försvann?
Dom gillar nog inte tjejrövar och tjejbröst.
Dom gillar nog inte tjejrövar och tjejbröst.
Roompa!
Jag har aldrig fått höra varken planka eller stora... Brukar snarare få höra "lagom" och det säger väl sitt! Men formen är det inget fel på, så jag klagar inte! Om inte annat väger rumpan upp!
Jag lägger inte ut nån bild på min för den som inte har 100" widescreen kommer inte att se vad det är.
Dessutom har jag bara nakenbilder.
Yeay! Bra låtvalNu ska jag försöka koncentrera mig på ett excel ark i några minuter/timmar.
Så ni får roa er med varandra en stund.
http://www.youtube.com/watch?v=boanuwUMNNQ
Fy fan va sant! haha Vi killar kan vara hopplösa romantiker ibland
Min frånvaro känns som det var en rätt bra grej helt plötsligtNä, det måste vara så! För när det snackades kukar och snoppar var de ju med för fullt...
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari