Singeltråden

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Du är en garderobskille. Det är helt ok, välkommen ut så bjuder jag på en bira!

Lugn i stormen. Jag dör inte av att se kukar. Tycker det bara inte är nice med massa 50-60 plussare kukar.

Har hånglat med en eller två killpolare också. Mådde inte dåligt för det. Men jag känner inte att det är något jag dras till bara för det.

Och om jag var homofob som var smygbög skulle jag nog heller inte säga att Foccan såg skitbra ut som jag gjorde några sidor tillbaka. Just saying.. :glömdet

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
:pannkyss:pannkyss
Lugn i stormen. Jag dör inte av att se kukar. Tycker det bara inte är nice med massa 50-60 plussare kukar.

Har hånglat med en eller två killpolare också. Mådde inte dåligt för det. Men jag känner inte att det är något jag dras till bara för det.

Och om jag var homofob som var smygbög skulle jag nog heller inte säga att Foccan såg skitbra ut som jag gjorde några sidor tillbaka. Just saying.. :glömdet

Jag kallade dig aldrig homofob. :pannkyss

BeyondEvil

*****ninja
Gick med
9 May 2012
Hoj
Vita faran!
View attachment 377544

på tal om skor... tror ni de går att köra i dem här?! sjukt coola iaf haha

Sjukt koola! Hög vill ha faktor! :glömdet

:rofl:rofl:rofl

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
:pannkyss:pannkyss

Jag kallade dig aldrig homofob. :pannkyss

Nä. Du kalla mig indirekt smygbög. Men det är lugnt. Du får kalla mig vad du vill :tummenupp

Och var det ett skämt från början. Då ursäktar jag om jag tog det för seriöst. Men tycker bara folk slänger omkring "du är smygbök, kom ut ur garderoben"-kortet allt för ofta mot allt och alla.

I just don't like the D.. I like the C!

Äh jag skäms inte för sånt :)

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Ja skuggan, det var ett skämt ju. Chilla.

Edit: men man kan ju vara Homo och singel. Har vi inga här eller är det en rakt heterogen grupp detta?

Last edited:

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Ja skuggan, det var ett skämt ju. Chilla.

Edit: men man kan ju vara Homo och singel. Har vi inga här eller är det en rakt heterogen grupp detta?

Aja, där ser man. Fick alla veta något galet om mig iaf :) Ren text kan vara svår att tyda när det är skämt i ibland. Men jag har varit chill hela tiden. Så det behöver du inte be mig om. Det var ett missförstånd från min sida.

Av de få jag vet som är homo på SH så är ingen här iaf.

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Jag och enrosabil ska dra och spela biljard på odenplan. Någon annan från sthlm som ska med? :fyllisar

MrsZ

Anpassar farten efter omständigheterna
Gick med
30 Nov 2011
Hoj
Ducati 900SS
Kvälle räddad :) Tittat på Moto3. Nu är det dags för Moto2.... :)

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...