Mordecaien
Can do!
Visar sig att en av de utländska studenterna i korridoren bjudit över en massa cheyor ikväll.
Nu kör vi
Nu kör vi
Klart du kan...men lite löjligt kanske det skulle se ut med skinnställ och hjälm. Till MC-jeans kanske då.
Du är en garderobskille. Det är helt ok, välkommen ut så bjuder jag på en bira!
Lugn i stormen. Jag dör inte av att se kukar. Tycker det bara inte är nice med massa 50-60 plussare kukar.
Har hånglat med en eller två killpolare också. Mådde inte dåligt för det. Men jag känner inte att det är något jag dras till bara för det.
Och om jag var homofob som var smygbög skulle jag nog heller inte säga att Foccan såg skitbra ut som jag gjorde några sidor tillbaka. Just saying..
Lugn i stormen. Jag dör inte av att se kukar. Tycker det bara inte är nice med massa 50-60 plussare kukar.
Har hånglat med en eller två killpolare också. Mådde inte dåligt för det. Men jag känner inte att det är något jag dras till bara för det.
Och om jag var homofob som var smygbög skulle jag nog heller inte säga att Foccan såg skitbra ut som jag gjorde några sidor tillbaka. Just saying..
Jag kallade dig aldrig homofob.
Ja skuggan, det var ett skämt ju. Chilla.
Edit: men man kan ju vara Homo och singel. Har vi inga här eller är det en rakt heterogen grupp detta?
Edit: men man kan ju vara Homo och singel. Har vi inga här eller är det en rakt heterogen grupp detta?
Köra kan du ju göra i vanliga stövlar. De där ska man ha på fest.
Ja skuggan, det var ett skämt ju. Chilla.
Nej, nej, nej. Sädes-skvätta heter den o gillar att gömma sig i trånga våta mörka ställen. Häckar gärna i buskage osv.
japp, då har jag också fått ett glas bowmore framför mig, så skål påer!
japp, då har jag också fått ett glas bowmore framför mig, så skål påer!
Fredagsmyset blir alltså fredags-trött-dreglandes-i-soffan istället?
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |