Singeltråden

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Nu försvinner jag en stund.

Jag, glass och en film. Enda som fattas: Någon som kan sitta och klappa på mig lite. Känner för ögonblicket att allt kan ta o dra åt helvete.

PS. Ni får gärna skicka lite cyberkramar ;)

Jag känner lite likadant, fast jag har varken glass eller film här...

Stor cyberkram får du hur som helst:krama

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
Har tappat räkningen
En sån här "vän" har jag hemma i Jkpg. Hon hör av sej och säger att vi måste ses, vi bestämmer en tid som hon (i bästa fall) ställer in.

Säg åt henne nästa gång hon vill boka nåt att det inte går att boka med henne för du vet inte om hon kommer att ställa in eller komma. Säg att hon får höra av sig spontant när det passar så får du se om du har tid.

Du har visat henne att din tid och ditt liv är inte så värdefullt, du har jämt tid så att ställa in med dig är lugnt och kan ombokas. Du visar vidare att du nog har ett ganska tråkigt liv om du alltid har tid.

Man saknar inte kon förrän båset är tomt. Så du måste få henne att sakna kon och dessutom betrakta dig som mer "alfahanne" och lite mindre som den tiggande hunden vid bordet som sätter henne på piedestalen.

Tror du måste köra lite "fulspel" för att hämta klättra lite i hennes sociala rankinglista. Det kan börja redan vid SMS, var inte så snabb att besvara dom. Om hon ringer så kan du ju ibland låta bli att svara och sedan ringa upp lite senare(du var ju upptagen). Vill hon ses så var lite upptagen och acceptera inte första bästa förslag från henne.

Men kör inte allt på en gång och för hårt för då är du nog också rökt. Du får ha lite känsla och känna efter var du har henne.

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt
Pllease elaborate! :näsblod

Har inga större planer på att börja prenumerera än på ett par år... för tillfället iaf.

Och slänger man på sig en vitskjorta på studentpubarna är det som att skjuta fisk i en tunna, med haubitz.
Har bara varit lite ur form på sistone :gnissla

Helt enkelt en ganska problemfri tillvaro -egentligen- när det kommer till relationer ;)

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Har inga större planer på att börja prenumerera än på ett par år... för tillfället iaf.

Och slänger man på sig en vitskjorta på studentpubarna är det som att skjuta fisk i en tunna, med haubitz.
Har bara varit lite ur form på sistone :gnissla

Helt enkelt en ganska problemfri tillvaro -egentligen- när det kommer till relationer ;)

Haubitz i en tunna min vän då dödar du ragget, säker på den taktiken? Skulle tipsa om att hålla sig till devisen: Skott kommer! Klart bakåt! :tungan

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Beror på din definition av svin.

Jag skulle aldrig medvetet såra eller vara taskig med en tjej. Det är svinigt.

Att däremot vara sexuell tidigt med en tjej är inte svinigt. Ja... om du går fram och tar henne på brösten direkt så får du skylla dig själv om du åker på en smäll, men att snacka i ett par minuter med en tjej och sen säga "shit vilken sexig nacke du har, jag blir ju bra sugen att bita den... det är nästan så du borde gå härifrån" Det är inte svinigt.

well, GL iaf. Pallar inte skriva mer nu :)

Haha ja men nåt sånt skulle jag nog kunna säga om jag är tillräckligt dragen. Får nog fixa mer oboymintuu tills festen kommande helg.

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Vad tråden var ämnad som och vad den blev är två vitt skilda saker! Nu för tiden är den tråden för singlar, inget annat! :mattias

Om SH nånsin läggs ner så kan jag ta på mig att starta singeltraden.com , ska se EXAKT likadant ut som nu, men med bara en enda tråd! :yoparty

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Haha ja men nåt sånt skulle jag nog kunna säga om jag är tillräckligt dragen. Får nog fixa mer oboymintuu tills festen kommande helg.
Alleycat;572http://www.sporthoj.com/forum/images/smilies/thumbup.gif:tummenupp5171 skrev:
Inte för dragen bara. Då är det knappast någon som kommer bli glad över en sån komplimang. ;)
Äh det är bara att ge dig fan på't och tänka att skiter det sig så göre! Sen köra på! It's called havin balls for a reason.

Vad tråden var ämnad som och vad den blev är två vitt skilda saker! Nu för tiden är den tråden för singlar, inget annat! :mattias
Nääää! Vad en tråd blir är helt upp till innehållet! och innehållet kan tolkas olika, därav en tolkningsfråga! :mattias

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Äh det är bara att ge dig fan på't och tänka att skiter det sig så göre! Sen köra på! It's called havin balls for a reason.

Nääää! Vad en tråd blir är helt upp till innehållet! och innehållet kan tolkas olika, därav en tolkningsfråga! :mattias

Du kan alltså tolka innehållet i denna tråden som att folk försöker få napp hos varandra?

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!