Peter1980
Team Ajvar
- Gick med
- 25 Jan 2009
- Hoj
- Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Nu försvinner jag en stund.
Jag, glass och en film. Enda som fattas: Någon som kan sitta och klappa på mig lite. Känner för ögonblicket att allt kan ta o dra åt helvete.
PS. Ni får gärna skicka lite cyberkramar
En sån här "vän" har jag hemma i Jkpg. Hon hör av sej och säger att vi måste ses, vi bestämmer en tid som hon (i bästa fall) ställer in.
Heja glad Swisha! Me like!
Och vet du vad? En sån därade en som man gärna vilar ögonen på lääääänge som hjälpte mig i affären!
Men ja Alleycat jag skojade. Jag har bara snälla tjejkompisar.
Pllease elaborate!
Ihaaaaaaaaaa! Win-win (eller win-sin)?
Har inga större planer på att börja prenumerera än på ett par år... för tillfället iaf.
Och slänger man på sig en vitskjorta på studentpubarna är det som att skjuta fisk i en tunna, med haubitz.
Har bara varit lite ur form på sistone
Helt enkelt en ganska problemfri tillvaro -egentligen- när det kommer till relationer
Ta det nu lugnt gullet, jag skojar med dig!
Beror på din definition av svin.
Jag skulle aldrig medvetet såra eller vara taskig med en tjej. Det är svinigt.
Att däremot vara sexuell tidigt med en tjej är inte svinigt. Ja... om du går fram och tar henne på brösten direkt så får du skylla dig själv om du åker på en smäll, men att snacka i ett par minuter med en tjej och sen säga "shit vilken sexig nacke du har, jag blir ju bra sugen att bita den... det är nästan så du borde gå härifrån" Det är inte svinigt.
well, GL iaf. Pallar inte skriva mer nu
Är inte tråden för de som är singlar? Eller är tråden för de som inte vill vara singlar? Om det var en raggningstråd kanske den skulle heta just Raggningstråden?
Läs allra första inlägget i tråden
Läs allra första inlägget i tråden
Haubitz i en tunna min vän då dödar du ragget, säker på den taktiken? Skulle tipsa om att hålla sig till devisen: Skott kommer! Klart bakåt!
Haha ja men nåt sånt skulle jag nog kunna säga om jag är tillräckligt dragen. Får nog fixa mer oboymintuu tills festen kommande helg.
Äh, vad fan... Hört talas om urspårad tråd?
Vad tråden var ämnad som och vad den blev är två vitt skilda saker! Nu för tiden är den tråden för singlar, inget annat!
Haha ja men nåt sånt skulle jag nog kunna säga om jag är tillräckligt dragen. Får nog fixa mer oboymintuu tills festen kommande helg.
Äh det är bara att ge dig fan på't och tänka att skiter det sig så göre! Sen köra på! It's called havin balls for a reason.Alleycat;572http://www.sporthoj.com/forum/images/smilies/thumbup.gif:tummenupp5171 skrev:Inte för dragen bara. Då är det knappast någon som kommer bli glad över en sån komplimang.
Nääää! Vad en tråd blir är helt upp till innehållet! och innehållet kan tolkas olika, därav en tolkningsfråga!Vad tråden var ämnad som och vad den blev är två vitt skilda saker! Nu för tiden är den tråden för singlar, inget annat!
Äh det är bara att ge dig fan på't och tänka att skiter det sig så göre! Sen köra på! It's called havin balls for a reason.
Nääää! Vad en tråd blir är helt upp till innehållet! och innehållet kan tolkas olika, därav en tolkningsfråga!
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|