Det med att "svara inte och säg att du har annat för dig bara för att se hur intresset verkligen är" var en neg, inte det med halsen, det var mer pea-cock-acting (sticka ut från mängden)..
Det där med att "svara inte..." känner jag dock inte igen att jag skulle ha sagt och pallar inte gå tillbaka 10.000 inlägg för att se vem som sa det
.
Jag skulle säga svara när fasen du känner för det. Ibland svarar jag inom 2 min, ibland efter 5 timmar. Man har ju inte på sig telefonen 24/7 liksom och är jag bizzy med annat så svarar jag väl sen.
Vet hur det är, när man läst om pickup artists eller dylikt så är det så enkelt att se vanliga misstag och vad som verkligen kan få en skön reaktion... man testar och det funkar... men är man sig själv?
Well om jag är född tjockis och vill bli smal, vad gör man då? Man tränar för att bli vältränad för inte ska jag väl behöva vara tjockis hela livet om jag inte vill det bara för att jag "är mig själv när jag är tjockis"
Vill du bli bättre på att spela gitarr, träna på att spela gitarr.
Vill du bli bättre på att köra stand up på en krog, så måste du träna på att köra stand up
Vill du lära dig knäskrapa... träna på att köra hoj!
så... vill du bli bättre på att träffa tjejer, så måste du givetvis träna på att träffa tjejer.
Det jag menar är att tipsen till t.ex. Yipyip är, var dig själv och var ditt bästa själv... kör inga spel utan var ärlig. När man går och lägger sig skall man kunna se sig själv i spegeln och va nöjd.
Mmm håller med, jag skulle aldrig rekommendera att ljuga för att få en tjej i säng men jag skulle definitivt rekommendera en blyg kille att våga ta mer initiativ och våga vara sexuell tidigare... för en blyg kille ska inte behöva vara blyg hela livet bara för att han då är "sig själv och som han alltid har varit"