Singeltråden

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Men det bestämmer väl för fan inte han?!

Jag tycker att det låter rättvist, jag städar i x antal tidsenheter och du är naken i x antal tidsenheter :D lika för lika :D

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Du som kämpar så med att få upp din åldersstatus kan väl för f-n inte outa att du dricker SAFT? :smasha

Jamenvafan... :D grejen är att jag försöker gå ner i vikt, dricker således antingen vatt n eller lightgrejer. Gillar inte att dricka cola light på kvällen då jag har nog med sömnproblem redan och vatten är tråkigt. Fun light passar liksom bra som en mellanväg :)

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Jamenvafan... :D grejen är att jag försöker gå ner i vikt, dricker således antingen vatt n eller lightgrejer. Gillar inte att dricka cola light på kvällen då jag har nog med sömnproblem redan och vatten är tråkigt. Fun light passar liksom bra som en mellanväg :)

Så då har du bara lite roligt? :yoparty

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Fan, kollar på en film jag tyckte verkade bra.. Visar sig att den är det. :död
Sitter i soffan o gråter till PS I Love You.

Liquid_shadow

100% Awesome!
Gick med
8 Aug 2008
Hoj
2008 Kawasaki ZX6R
Det med att "svara inte och säg att du har annat för dig bara för att se hur intresset verkligen är" var en neg, inte det med halsen, det var mer pea-cock-acting (sticka ut från mängden)..
Det där med att "svara inte..." känner jag dock inte igen att jag skulle ha sagt och pallar inte gå tillbaka 10.000 inlägg för att se vem som sa det :).
Jag skulle säga svara när fasen du känner för det. Ibland svarar jag inom 2 min, ibland efter 5 timmar. Man har ju inte på sig telefonen 24/7 liksom och är jag bizzy med annat så svarar jag väl sen.

Vet hur det är, när man läst om pickup artists eller dylikt så är det så enkelt att se vanliga misstag och vad som verkligen kan få en skön reaktion... man testar och det funkar... men är man sig själv? ;)
Well om jag är född tjockis och vill bli smal, vad gör man då? Man tränar för att bli vältränad för inte ska jag väl behöva vara tjockis hela livet om jag inte vill det bara för att jag "är mig själv när jag är tjockis"
Vill du bli bättre på att spela gitarr, träna på att spela gitarr.
Vill du bli bättre på att köra stand up på en krog, så måste du träna på att köra stand up
Vill du lära dig knäskrapa... träna på att köra hoj!

så... vill du bli bättre på att träffa tjejer, så måste du givetvis träna på att träffa tjejer.

Det jag menar är att tipsen till t.ex. Yipyip är, var dig själv och var ditt bästa själv... kör inga spel utan var ärlig. När man går och lägger sig skall man kunna se sig själv i spegeln och va nöjd.
Mmm håller med, jag skulle aldrig rekommendera att ljuga för att få en tjej i säng men jag skulle definitivt rekommendera en blyg kille att våga ta mer initiativ och våga vara sexuell tidigare... för en blyg kille ska inte behöva vara blyg hela livet bara för att han då är "sig själv och som han alltid har varit"

Last edited:
Nyheter
Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år

Tiden flyger, som man säger...

Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...