Singeltråden

oops164

Smed
Gick med
13 Aug 2003
Hoj
Tösernas leksaker,
Ah, förstår... Man kanske kan få provsvetsa och visa vad man kan, eller det ska helt enkelt vara diplom?

Just precis nu ligger jag hemma med flunsan tyvärr, men gärna när jag är frisk igen om det går bra? :)

Ja lite åt det hållet kanske men man ser rätt kvickt om folk har det i sig eller inte att lära sig det ordentligt.

Aj fan krya på dig.

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Ska berätta för Felicia imorgon att nu vet jag var häxan surtant finns när hon inte är på TV

Moahahhahahha! :yoparty

Sur tant e inget kul. :krama
Make me happy... NOW damn it! :4skrika

Du är ju drake, hinken! Själv är jag orm, inte så jävla snabb från punkt A till punkt B, men jag kan fan hugga snabbt utan förvarning! ;)

Jag är en lömsk orm... hugger när man minst anar det... (oftast när JAG minst anar det för jag är en senil orm) men ORM va ordet... ooooooooooooooorm

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Ja lite åt det hållet kanske men man ser rätt kvickt om folk har det i sig eller inte att lära sig det ordentligt.

Aj fan krya på dig.

Jag lär mig väldigt snabbt om någon bara visar mig ifall jag inte är bra nog i dagsläget :tummenupp

Tack tack :)

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Bästa idén någonsin. Hör av dig när det blir tillfälle! Om det går dåligt för oss kan vi iallafall hångla så har vi vunnit. :glömdet

Alla vinner om vi får se Katten och Hinken hångla!

En ödla kanske? :)

Ja en såndär snabb jäkel som kutar på vatten!

Jag gjorde mitt bästa för att hänga på henne nerför backarna idag men dom gånger hon stod på benen hela vägen ner så slog hon mej :p

Men en av turerna så åkte till och med hennes mössa ifrån henne :rofl

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping