Singeltråden

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Du har fel Kvinnor åldras som mjölk män som vin!..
Finns ju en fördel med äldre :D Hahaha biligare försäkring på hojen annars är det bara skräp;)

Du har helt klart inte testat äldre kvinnor. :D
(Jag blev av med oskulden när jag var 16, kvinnan var 36 (eventuellt ett par år yngre, minnet är dåligt). Det du!
Rent allmänt är väl det enda en yngre kvinna (17) har som en äldre inte har en fastare kropp och helt orealistiska romantiska fantasier om vad de vill ha av en kille.. Resten har äldre kvinnor mer av.

JJ(CBR)JJ

Nybörjare!
Gick med
1 Dec 2010
Hoj
Bmw S1000RR 2010
Du har helt klart inte testat äldre kvinnor. :D
(Jag blev av med oskulden när jag var 16, kvinnan var 36 (eventuellt ett par år yngre, minnet är dåligt). Det du!
Rent allmänt är väl det enda en yngre kvinna (17) har som en äldre inte har en fastare kropp och helt orealistiska romantiska fantasier om vad de vill ha av en kille.. Resten har äldre kvinnor mer av.

Du de där va fan inte dåligt :O Va hon snygg då?

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Okej lär mig allt du kan :) Ja sitter här å väntar på dina erfarna tips :)

Ett par tips från mig då:
Kvinnor brukar inte tycka att tramsgulliga saker är gulliga. Kattungar, hundvalpar och annat autentiskt gulligt tycker de är gulligt. Kvinnor tenderar att gilla ståtliga saker lika mycket (eller mer än) gulliga saker. Ta hästbilderna tidigare i tråden som exempel på ståtligt. Rosa är ofta gravt överskattat, och kvinnor gillar andra färger med.
Se kvinnorna som personer snarare än som kvinnor så löser sig det mesta. Är de inte intressanta i något annat hänseende än något att doppa kuken i är de inte intressanta alls. Det är mindre strul att runka (och ofta skönare) i de lägena.

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Ett par tips från mig då:
Kvinnor brukar inte tycka att tramsgulliga saker är gulliga. Kattungar, hundvalpar och annat autentiskt gulligt tycker de är gulligt. Kvinnor tenderar att gilla ståtliga saker lika mycket (eller mer än) gulliga saker. Ta hästbilderna tidigare i tråden som exempel på ståtligt. Rosa är ofta gravt överskattat, och kvinnor gillar andra färger med.
Se kvinnorna som personer snarare än som kvinnor så löser sig det mesta. Är de inte intressanta i något annat hänseende än något att doppa kuken i är de inte intressanta alls. Det är mindre strul att runka (och ofta skönare) i de lägena.

Applåd. Well spoken.

mugge

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Aug 2008
Hoj
gsx 1100
Okej lär mig allt du kan :) Ja sitter här å väntar på dina erfarna tips :)

skit i vad ulvis säger ,, du är 17 o fatt inget iaf

hård o brutal funk hos vissa töser , dessa brukar identifieras som de sk häftiga ,, ( dessa skippar du helt )
3 :dje sortering är oftast vanskapta på ett eller annat sätt identifieras som : muppar o fjäskare

nu ska du få det bästa rådet ,, på graderingen mellan 1-10 ska du lägga dig på mittenskalan
de svävar varken högt eller lågt o genererar mest borrning

Bentebent

:moppefucko
Gick med
30 Apr 2011
Hoj
MT-07 -16
:D Hahaha tack för alla tipps tror det räcker nu haha :D

Såvida du inte är

50492_10569236108_2938_n.jpg

kan du aldrig få för många tips :fakta

MrsZ

Anpassar farten efter omständigheterna
Gick med
30 Nov 2011
Hoj
Ducati 900SS
Hahaha :lol :lol :lol
Det är verkligen kul att ni killar talar om vad vi cheyer gillar :lol :lol :rofl

MrsZ

Anpassar farten efter omständigheterna
Gick med
30 Nov 2011
Hoj
Ducati 900SS
Då får du ju rätta det som är fel, se det som en investering, ju mer tips, desto bättre karlar :brynad

Nja, jag är nog inte någon typisk representant för cheyer. Tekniker som alltid jobbat med grabbar. Fast kanske är det inte någon dålig modell på chey. :va Förmodligen skulle flera av er stå ut med mig, :) för jag förstår:

- Varför en kille behöver 3 hojar.
- Att en vanlig familj behöver ca 7 datorer och trådlöst nätverk.
- Att samma familj behöver xbox, vii och 360.
- Att man behöver en speldator kopplad till 52"tv för bilspel.
- Varför man kommer hem med en Honda VTR Firestorm, när man skulle köpa en plastplugg till avgasröret för att tvätta befintlig hoj. :)

Är det den sortens chey ni vill ha??? :va Eller en gullig som ser till att hemmet alltid är fint? Sånt är jag dålig på. Men jag kan laga mat...:)

Vad maken fick i julklapp? Bl.a. Forza4 så klart! :kär

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...