Tack för det. Du kan nog hitta nåt på Hello Kittys hemsida då..
<3Men Sötnos mena inte dig!<3
En låt till dig Sötnos
Last edited:
Tack för det. Du kan nog hitta nåt på Hello Kittys hemsida då..
Du har fel Kvinnor åldras som mjölk män som vin!..
Finns ju en fördel med äldre Hahaha biligare försäkring på hojen annars är det bara skräp
Du har helt klart inte testat äldre kvinnor.
(Jag blev av med oskulden när jag var 16, kvinnan var 36 (eventuellt ett par år yngre, minnet är dåligt). Det du!
Rent allmänt är väl det enda en yngre kvinna (17) har som en äldre inte har en fastare kropp och helt orealistiska romantiska fantasier om vad de vill ha av en kille.. Resten har äldre kvinnor mer av.
<3Men Sötnos mena inte dig!<3
En låt till dig Sötnos
Nu gör du det igen. Du kan inte skicka en barn låt till en kvinna! De låten går hem på knatte disco.
Den funkar hos fjortizarna i Göteborg Aja jag ger upp,de är nog bäst
Ge upp??? Jag håller ju på att lära dej något du har nytta utav. Även på fjortisarna.
Hur FAN QUATAR man nån`?????? Skit sida
Okej lär mig allt du kan Ja sitter här å väntar på dina erfarna tips
Ett par tips från mig då:
Kvinnor brukar inte tycka att tramsgulliga saker är gulliga. Kattungar, hundvalpar och annat autentiskt gulligt tycker de är gulligt. Kvinnor tenderar att gilla ståtliga saker lika mycket (eller mer än) gulliga saker. Ta hästbilderna tidigare i tråden som exempel på ståtligt. Rosa är ofta gravt överskattat, och kvinnor gillar andra färger med.
Se kvinnorna som personer snarare än som kvinnor så löser sig det mesta. Är de inte intressanta i något annat hänseende än något att doppa kuken i är de inte intressanta alls. Det är mindre strul att runka (och ofta skönare) i de lägena.
Okej lär mig allt du kan Ja sitter här å väntar på dina erfarna tips
Hahaha tack för alla tipps tror det räcker nu haha
Du vet om att han är ghey va?
Neil Patrick Harris kanske är, men inte Barnabus StinsonDu vet om att han är ghey va?
Hahaha
Det är verkligen kul att ni killar talar om vad vi cheyer gillar
Då får du ju rätta det som är fel, se det som en investering, ju mer tips, desto bättre karlar
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |