Singeltråden

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Hade en sån där skön singelupplevelse igår.. Väntade på tåget, tåget blev 25 min sent, stationshuset stängde (vältaren kastade ut alla), jag och en tjej blev sist ut och började snacka. Tjötade en halvtimme, sen på tåget, sen råkade vi bo grannar..

Trevlig sak, kanske finns hopp för framtiden trots allt :Rockbanan

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
God morgon världen! Ooooorkar inte resa mig ur sängen. Min keso hägrar i kylen men det är säkert hela tio steg ut dit. Sååå långt bort. Suck.

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Greven kan inte ens ha snösulor, för dåliga hovar... Fast nu är han ju ändå halt, så nu kan det kvitta.
Funderar på att skaffa Huf Flex till nästa vinter, verkar bra och smidigt.

Huf Flex ska vara bra men jag är lite osäker på hur bra den verkligen sitter, känns som det blir kostsamt om man tappar dem vid uteritter :näsblod

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
En sväng med hunden, en vända på gymmet där uppvisning av röv pågick i form av knäböj och marklyft.

Slå det! :crash

Jag gick till köket och hämtade keso och sen till soffan och där är jag nu...men jag känner att jag måste gå till badrummet och tvätta ansiktet oxå så jag kommer säkert ha träningsvärk imorgon. :hihi

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Vadå, måste man göra mer än så? Jag tycker det är alldeles tillräcklig ansträngning.

Jag var faktiskt inom köket också och gjorde frukost. Och nu har jag lyckats dra på mig ridkläderna, OCH tagit en bild som inte är så antik som de andra jag lagt upp här. Ska bara hasa mig vidare till stallet också, måste lagra lite mer energi först.

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Jag gick till köket och hämtade keso och sen till soffan och där är jag nu...men jag känner att jag måste gå till badrummet och tvätta ansiktet oxå så jag kommer säkert ha träningsvärk imorgon. :hihi

Haha ja, låter som hög risk för träningsvärk!

Jag har träningsvärk idag. Det är det negativa med att rida med chefen, jag tvingas ju alltid kämpa arslet av mig. :död

Jag var faktiskt inom köket också och gjorde frukost. Och nu har jag lyckats dra på mig ridkläderna, OCH tagit en bild som inte är så antik som de andra jag lagt upp här. Ska bara hasa mig vidare till stallet också, måste lagra lite mer energi först.

Frukost har jag också gjort, men du slår mig med resten. Men vad fan, jag ska ju ut ikväll, måste vila upp mig innan det. Och städa...

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Haha ja, låter som hög risk för träningsvärk!

Jag har träningsvärk idag. Det är det negativa med att rida med chefen, jag tvingas ju alltid kämpa arslet av mig. :död

Frukost har jag också gjort, men du slår mig med resten. Men vad fan, jag ska ju ut ikväll, måste vila upp mig innan det. Och städa...

Jag ska också ut ikväll! Vi ska ha stallfest, brukar bli vilt! :D

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping