säger bara de som inte är könsmogna!
Förstår inte, om man då enligt dig är könsmogen så ska man dricka?? Captain Morgan+cola, Millenium starköl, lådvin och Jäger?
Last edited:
säger bara de som inte är könsmogna!
Greven kan inte ens ha snösulor, för dåliga hovar... Fast nu är han ju ändå halt, så nu kan det kvitta.
Funderar på att skaffa Huf Flex till nästa vinter, verkar bra och smidigt.
God morgon världen! Ooooorkar inte resa mig ur sängen. Min keso hägrar i kylen men det är säkert hela tio steg ut dit. Sååå långt bort. Suck.
En sväng med hunden, en vända på gymmet där uppvisning av röv pågick i form av knäböj och marklyft.
Slå det!
Har du målat den själv?
Jag slår det, utan tvekan! Jag gick från sängen till soffan, och där är jag än.
Jajamän!
Jag slår det, utan tvekan! Jag gick från sängen till soffan, och där är jag än.
Vadå, måste man göra mer än så? Jag tycker det är alldeles tillräcklig ansträngning.
En sväng med hunden, en vända på gymmet där uppvisning av röv pågick i form av knäböj och marklyft.
Slå det!
Vadå, måste man göra mer än så? Jag tycker det är alldeles tillräcklig ansträngning.
Jag var faktiskt inom köket också och gjorde frukost. Och nu har jag lyckats dra på mig ridkläderna, OCH tagit en bild som inte är så antik som de andra jag lagt upp här. Ska bara hasa mig vidare till stallet också, måste lagra lite mer energi först.
Jag gick till köket och hämtade keso och sen till soffan och där är jag nu...men jag känner att jag måste gå till badrummet och tvätta ansiktet oxå så jag kommer säkert ha träningsvärk imorgon.
Jag var faktiskt inom köket också och gjorde frukost. Och nu har jag lyckats dra på mig ridkläderna, OCH tagit en bild som inte är så antik som de andra jag lagt upp här. Ska bara hasa mig vidare till stallet också, måste lagra lite mer energi först.
Du kunde ju ha en bäddsoffa i badrummetså slipper du gå alls
Haha ja, låter som hög risk för träningsvärk!
Jag har träningsvärk idag. Det är det negativa med att rida med chefen, jag tvingas ju alltid kämpa arslet av mig.
Frukost har jag också gjort, men du slår mig med resten. Men vad fan, jag ska ju ut ikväll, måste vila upp mig innan det. Och städa...
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari