Singeltråden

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Fast världens bästa öl är ändå Trappistölen Vestvleteren. den får nästan alltid högsta poäng i tester
Skulle tippa att Kissen likt Tjerringen skiter i testerna och tycker att det vi upplever som en goooooood smak är själva poängen... :7peta

VAFAN!!! Igår började jag märka att min katt slickar sig själv HELA tiden. Vafan...har aldrig märkt det förut. Kan det vara så att jag blir mer och mer frustrerad varje dag? :brinnerup
Jag blir galen...hör det där jävla slickljudet i örat hela tiden...kommer fan låsa ut henne på balkongen snart. :huvet:4skrika
Hon kan va uttråkad, kanske tkr du hänger för mkt på SH... min hund blev skitsur i morse när jag försökte läsa igenom alla stollerier efter att ja gått o trynat igår... :gnissla

Du får väl be henne slicka dig också? Share the fun liksom. :tidelag :crash
BeyondSick skulle kunna vara ett alternativ till din nuvarande nick... :tummenupp

Det finns alltid med i bilden. Jag blir då alltid misstänksam när snubbar köper större mängder näsdukar, gärna i samband med inköp av hulotion för "den torra huden":rolleyes:
Duktigt multicitat förresten! :tummenupp
Smyger du på folk i affärn älle!?!? :confused:

Är det inte lite för mycket kläder för att rida i, egentligen?
Kanske specialdesignade trosor me höl i?
Usch nu kom ja o tänka på vår kompis Eddie igen... fruntimmer ä madrasser me höl i...:död
Vänta nu här jag ser ingen ribba och de borde det inte heller:7peta

Vafan är hulotion, det måste jag testa.

Borde det? Du kanske ska kolla din egen stavning/syftning innan du dissar hulotion... :hihi
Nä, dags att kasta in handgranaten! :död

Åh, bild kommer? Klart bakåt! :tuttar

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Mindre mat, mer onani! :brynad :tummenupp
Nån som orkar sammanfatta de senaste 14(!) sidorna? Orka lixom...:3freak

Då ska vi se:
- Tjejerna o Tjerringen har haft hångelfest :krama
- Ingen gillar Clownen förutom Tjerringen som blev tappad på huvet när hon föddes på Kirseberg varför hon inte gillar Skåne :näsblod
- Peter skrämmer flickorna med Clowner
- Semper tar sig o hänger med i svängarna... dvs tråden börjar fyllas med gamlingar och ynglingar som inte ens får komma till med gamlingar blir mer o mer frustrerade....
-Tjejer e ormar eller drakar...
- O så kvällens absolut bästa bild: Plåtis i polkadot-bikini på slalomskidor under stolliften! :banana:banana:banana

Mja pretty much sums it up...:yoparty

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Är lite orolig för Bushido, han är ju förkyld, och som man så vet jag hur nära döden vi är då.
Men han dyker nog upp vad det lider

Hehe, tack för omtanken. Det blev inte mycket sömn alls inatt, sist jag tittade på klockan innan jag somnade var hon sju... :död efter det var jag vaken i stort sett varje timme, hosta och snuva och fan och hans moster håller en effektivt vaken...:huvet men nu är jag uppe. Ser redan fram mot att få gå och lägga mig... Hoppas nästa natt blir bättre...

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Såderja, då har jag jobbat klart, bärgat polarens bilskrälle ur diket (missade parkeringen den stollen...), knäckt en bärs, dratt igång Bob Marley i högtalarna, och har chiligryta på spisen. Och ikväll blir det grabbkväll vad det låter. :)

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping