Singeltråden

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Hitta den, den hade ramlat ner i värmaren. :banana

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Se där, massa hästar istället för clowner! Det gillas!

Men eftersom jag inte tycker en dag är värst lång tid, jämfört med antalet clownbilder (och videos!) som visats i tråden, så blir det inte alltför lättklätt den här gången. ;)

DSC_0492.jpg

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Ställer man upp dem bredvid varann ser det alltså ut som en såndär rysk docka? :tungan

Ha ha ha ha ha exakt. Då har vi en på ca 90cm i mankhöjd, en som är 133 och en som är 168. De två små har samma färg så de ser rätt skoj ut :D

Det är som 60-, 90-, och 120-grams hamburgare oops 164. Hästkött e inte så poppis här bara. :näsblod

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld

Men eftersom jag inte tycker en dag är värst lång tid, jämfört med antalet clownbilder (och videos!) som visats i tråden, så blir det inte alltför lättklätt den här gången. ;)

View attachment 378214

O den kan ni ju tacka mig för då :) :tummenupp

oops164

Smed
Gick med
13 Aug 2003
Hoj
Tösernas leksaker,
Ha ha ha ha ha exakt. Då har vi en på ca 90cm i mankhöjd, en som är 133 och en som är 168. De två små har samma färg så de ser rätt skoj ut :D

Det är som 60-, 90-, och 120-grams hamburgare oops 164. Hästkött e inte så poppis här bara. :näsblod

Nog många hästälskare som tuggat i sig hästkött utan att veta om det sista halvåret.

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Du kan öva på hennes minsta kompis. Han ryms nästan i en väska :)

View attachment 378211

Sådana små hästar ser man ofta i hagar tillsammans med stora hästar och av någon anledning är de alltid knubbiga. Har man dem som sällskap till stora hästar eftersom man inte får ha hästar ensamma och jag antar att de små är billiga i drift?

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R

View attachment 378214

*sägingetblöjanbränninteskeppetsägingetsägingetsäginget*

Ehum.

Snyggt. Och välstädat!

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Tack tack. Var är din då? :brynad

Räcker det inte att tant Anna lägger in bilder på hästarna så att ni får bild på vacker och ung flicka??
Vilka krav det ställs här.

Nu ska jag bossa mina vänner. Ha en trevlig afton och tack för uppiggande sällskap!!

:D:tungan

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Sådana små hästar ser man ofta i hagar tillsammans med stora hästar och av någon anledning är de alltid knubbiga. Har man dem som sällskap till stora hästar eftersom man inte får ha hästar ensamma och jag antar att de små är billiga i drift?

Jag vet faktiskt inte. Mitt mål var inte att ha honom som sällskap. Fick ta över honom från kompis som fick lite akut ändrade förhållande.

Som du ser så gick han ensam i början just för att han var lite för mycket bulle. Han ser bättre ut idag dock.
Det är nog bättre om dom går en hög små hästar ihop :)

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Räcker det inte att tant Anna lägger in bilder på hästarna så att ni får bild på vacker och ung flicka??
Vilka krav det ställs här.

Nu ska jag bossa mina vänner. Ha en trevlig afton och tack för uppiggande sällskap!!

:D:tungan

Jag tog en rövare. Kunde funkat. :D
Ha en trevlig kväll! You know where to find me. :brynad
:hej

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!