Slowroller
Skrämmer små barn
Hmmm,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, nu blev de dålig stämning igen. Vad för bild har du nu tagit fram ?
På mig alltså. Sorry för otydligheten. Du kan sluta svettas nu.
Hmmm,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, nu blev de dålig stämning igen. Vad för bild har du nu tagit fram ?
På mig alltså. Sorry för otydligheten. Du kan sluta svettas nu.
Lite tragiskt va? Varför det?
Två till från i somras.
I turkiet?
Medan ni rabblar massa rappakalja här så är jag i thailand from i övermorgon. ska bli så vansinnes skönt med värme och SOL!!! mer än 4 timmar per dag. se massa bruna sköna kroppar, glada och leende människor samt känna värmen mot min egen hud. mmm.........så najs!
Ja precis
Ah efes är gott öl
Medan ni rabblar massa rappakalja här så är jag i thailand from i övermorgon. ska bli så vansinnes skönt med värme och SOL!!! mer än 4 timmar per dag. se massa bruna sköna kroppar, glada och leende människor samt känna värmen mot min egen hud. mmm.........så najs!
Treskift med mkt ledigt Nej, den lediga tiden kommer jag INTE att lägga på att laga mat eller tvätta till dig...r
Men jisses vad ni skriver! Har ni inget annat att göra om dagarna?
Men jisses vad ni skriver! Har ni inget annat att göra om dagarna?
Ja, känns som att det verkligen kommit igång här. Flera sidor ny läsning varje gång man går in på SH numera.Men jisses vad ni skriver! Har ni inget annat att göra om dagarna?
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|