Singeltråden

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Vill kommunen att det ska finnas något mer än riktig hockey att titta på i Jönköping?

Ja den gick så bra så dom såg sin chans.

ÄR NÅGON KVAR?????

Jag sitter här. Alldeles ensammen. Med ett glas Glenfiddich. :fyllisar

Jag har lite tid att slå innan jag får dra och sätta fyr på natten :yoparty

JAG SKULLE JU JOBBA SA JAG!

Rast slut.

Hoppas det här året tar slut snart.

Pam33

1.41 på Knutstorp
Gick med
6 Sep 2009
Hoj
Honda CBR Fireblade 929 -01*såld* Honda CBR 600 -97
Haha, ja jag hade min näve på hennes höft så jag var på väg mot helt fel ficka. Vi får dit och kika om hon är kvar nu snart ett år senare.

Nä alltså jag hade ju ingen blixt men man ser att de är du iallafall. Men obehagligt kan jag inte påstå. Den ligger där i en mapp som jag inte kommer öppna på många år så jag kan sitta där på hemmet och flina åt vad du sa den kvällen till denna varelsen. Vad hon nu än var ute efter.
Jaha, där kryper det fram.. vill knappt tänka på vart du var på väg..
Jag sa inget. Jag bara stirrade med skräckblandad förtjusning ...

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Jag har kommit på att jag inte gillar nyårsafton, blir så jävla deprimerad just den dagen. Vet inte vad det beror på. Vaknar redan jävligt ledsen. Kanske för att man kommer på att detta är årets sista dag och att man lägger det bakom sig. Både på ont och gott.

Önskar er alla ett riktigt gott nytt år! Ser fram emot detta året men kan ändå inte låta bli att blicka tillbaka på det som varit.

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Jag har kommit på att jag inte gillar nyårsafton, blir så jävla deprimerad just den dagen. Vet inte vad det beror på. Vaknar redan jävligt ledsen. Kanske för att man kommer på att detta är årets sista dag och att man lägger det bakom sig. Både på ont och gott.

Önskar er alla ett riktigt gott nytt år! Ser fram emot detta året men kan ändå inte låta bli att blicka tillbaka på det som varit.

+1 på den, idag är jag också deprimerad. :(
Firat nyår ensam å övergiven på soffan och hostat och varit bitter. :(
Jobbat arslet av mig i snödrivorna med förkylningarnas övermoder på dagen med. :sjuk

Nåväl, dags att göra nästa år bättre bara. :) Städa soffan kanske, så man får ligga i lite mindre smulor? :näsblod

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
+1 på den, idag är jag också deprimerad. :(
Firat nyår ensam å övergiven på soffan och hostat och varit bitter. :(
Jobbat arslet av mig i snödrivorna med förkylningarnas övermoder på dagen med. :sjuk

Nåväl, dags att göra nästa år bättre bara. :) Städa soffan kanske, så man får ligga i lite mindre smulor? :näsblod

Stackare! Riktigt så hemskt har jag inte haft det. Varit hos min syster hela dagen med massa bebismys, god mat och bingolotto (ja, ni ser rätt). Sen drog jag hem för att lämna vovven och gick till en kompis som jag fick firat 12 slaget med. Nu är jag hemma igen och är jävligt glad över det då jag på äldre dar (host) värnar om mina lediga dagar mycket mer än förr. Känner varken för att inleda det nya året eller min sista lediga dag med världens baksmälla. :)

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Stackare! Riktigt så hemskt har jag inte haft det. Varit hos min syster hela dagen med massa bebismys, god mat och bingolotto (ja, ni ser rätt). Sen drog jag hem för att lämna vovven och gick till en kompis som jag fick firat 12 slaget med. Nu är jag hemma igen och är jävligt glad över det då jag på äldre dar (host) värnar om mina lediga dagar mycket mer än förr. Känner varken för att inleda det nya året eller min sista lediga dag med världens baksmälla. :)

Låter väl inte sååå pjåkigt ändå? :)

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Låter väl inte sååå pjåkigt ändå? :)

Nä det är nog inte så hemskt. Men JAG mår ändå inte bra. :) Jag är trots allt en tjej och vi har såna dära hormoner som spökar. Nyårsafton verkar vara en sån dag då jag får en total dipp. Tycker om att festa och brukar festa jävligt hårt när jag väl gör det, men idag kunde jag inte få mig själv att rycka upp mig för att glädjas in det nya året. :) Ibland är det bara så. Hoppas på att sömn och att jag kan börja jobba igen löser problemet.

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!