Singeltråden

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Lätt som en plätt! Du har helt klart varit sångare i ett turkiskt hip hop-band och fick betalt i mindre nedvärderande ordvitsar dit-tatuerade av en isländsk dvärg-nekrofil? Huvudet på spiken?

Hade jag varit den du precis beskrev hade jag med stor sannolikhet sjungit bättre. Eller åtminstone sjungit överhuvudtaget :rolleyes:
Men det är en detalj som fortfarande saknas. :hihi

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Fast du är ju jävligt snygg?
Men det är lugnt, bussar kattan på'na! Hon ser ut som djävulen själv ikväll.

Tydligen inte snygg nog för att få ett utropstecken istället för ett frågetecken efter en sån mening... ;)

Katten ser alltid ut som djävulen själv. Eller åtminstone djävulens misslyckade DNA-experiment. Men hon är söt ändå!

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Haha,, hur fan håller du klubban? Vänsterhanden ska ju va överst om du slår åt det där hållet.

Well, som du ser så I dont play golf! :D Men idén var ball just då. :hihi

Harpyja

Ny medlem
Gick med
8 Jan 2013
Hoj
.
Tydligen inte snygg nog för att få ett utropstecken istället för ett frågetecken efter en sån mening... ;)

Katten ser alltid ut som djävulen själv. Eller åtminstone djävulens misslyckade DNA-experiment. Men hon är söt ändå!

Typo. ;)
Ja hon var vänlig nog att klösa upp hela min underarm nu! Gölle katt!

@Money, förstklassigt försök på den nya sporten Golv. :D

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Nu ska vi se om jag hittat rätt i alla inlägg och kommentarer och fattat allt fel som vanligt.

Bordsreservation till sporthojsfesten 26:e
1. Swish
2. Money
3. Alleycat
4. Peter1980
5. Ricken
6. Slowroller
7. enrosabil
8. BeyondEvil
9. Agile
10. Shadow
11. Rockmorsan
12. Ulvhamne
13. Kärringen
14. Liquid-Shadow
15. PiHa

(14.) Foccan - kommer kanske... Tycker bestämt du ska komma, Rockmorsans ordination!
(15.) Pisken - kommer kanske, inte 100% ännu? Men ska bli förpassad till de hårda 40+arnas bord... vad nu det innebär? Singelbordet är inte hårt nog?
Carnivore - kommer inte till middagen men kommer senare

Ricken: Lagt till på listan.

Ah! har du snackat och fått med min mer lösaktiga hälft! det här kan bli roligt! Han och jag brukar ha kul ute :D

Raggtips nr. 1: Om du är ledsen för att inga tjejer pratar med dig och du sen (trots gnäll!) får svar från en snygg(!!!) tjej så säg för f*n inte till henne att hennes kompis är snyggare.

Nej men en som jag har hört funkat som jag tycker verkar väldigt rolig är.. du går fram till random tjej och säger "Tro inte du kommer undan för att du e ful!, självklart med glimten i ögat :D

Foccan

Som en schäfer....
Gick med
21 Mar 2011
Hoj
R1
Öh, jag kan prata och uttrycka mig. Så nej. ;)

Och nej Foccan, jag uppfann inte skiten, det är ju lastgammalt! :7peta

Har väl ingen aning om hur gammal/ung du är xD SÅ gammalt är det ju inte :O

Men isf....hmm.....nä kan fan inte komma på ngt....du har en låt med där som du skrivit? Fan vet jag!!! Ingen kul lek!! TA DIG I FISDIKET! :banana

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Det är ju det som är så roligt att just JAG skulle ställa mig och sjunga Singstar. Ni tänker nog att det inte är så roligt. Men kommer ni på det så är det ganska roligt att just JAG gav mig på skiten. :hihi

Vem är DU lixom? Känner inte dig så förstår inte varför det skulle vara speciellt eller roligt? :va Nu har jag ju inte läst allt skit som varit skrivet och du kanske har sagt något som gör att detta skulle vara roligt men då har jag missat det.

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Ah! har du snackat och fått med min mer lösaktiga hälft! det här kan bli roligt! Han och jag brukar ha kul ute :D

Så klart, har vi ett singelbord så måste vi Dr Löv med oss oxå som kan hjälpa alla de vilsna själarna att få till ett ligg. :D Johan är ju en expert inom detta området så han måste vara med. :D :tummenupp

tkdrille

Guest
Påtal om Singstar. Jag utöva de på utställer inför 200 personer för något år sen. De tråkiga var väl att de inte var Singstar pågång och jag stod på scen och sjöng med sångaren. Och jag sjöng så falskt att en tjej tyckte de var attraktivt. Hon var tydligen jävligt snygg med, och ville följa med mig hem. Men jag nobba visst henne för jag inte orka fixa frukost till henne

Sånt är jobbigt att få berättat dagen efter :)

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Så klart, har vi ett singelbord så måste vi Dr Löv med oss oxå som kan hjälpa alla de vilsna själarna att få till ett ligg. :D Johan är ju en expert inom detta området så han måste vara med. :D :tummenupp

Det är inte något som definierar mig som person så det är inte frågan om vem jag är. Och ledtrådar har lagts ut i tråden tidigare samt min attityd till musiker och musik i överlag.

Men för att vara snäll. Det rimmar på Dr Löv.

Foccan

Som en schäfer....
Gick med
21 Mar 2011
Hoj
R1
Det är inte något som definierar mig som person så det är inte frågan om vem jag är. Och ledtrådar har lagts ut i tråden tidigare samt min attityd till musiker och musik i överlag.

Men för att vara snäll. Det rimmar på Dr Löv.

hm...Dr löv....fröken röv!? nä vafan har det med singstar att göra......äh berätta bara! :3freak

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!