Plåthinken
Tappat barn
hm...Dr löv....fröken röv!? nä vafan har det med singstar att göra......äh berätta bara!
Lägg ett plus ett där. Röv är inte hela världen lille vän...
hm...Dr löv....fröken röv!? nä vafan har det med singstar att göra......äh berätta bara!
Så klart, har vi ett singelbord så måste vi Dr Löv med oss oxå som kan hjälpa alla de vilsna själarna att få till ett ligg. Johan är ju en expert inom detta området så han måste vara med.
Lägg ett plus ett där. Röv är inte hela världen lille vän...
lille vän...
Det är inte något som definierar mig som person så det är inte frågan om vem jag är. Och ledtrådar har lagts ut i tråden tidigare samt min attityd till musiker och musik i överlag.
Men för att vara snäll. Det rimmar på Dr Löv.
Du var först med att bli utkastad med våld från Idol 2012?
En tråd som utökas med minst 2 sidor i timmen är rätt så svår att följa och få med allt alla skriver, så dom ledtrådar du kan ha lagt ut har bara försvunnit ut i tomma intet. Folk är ju inte inne på sporthoj 24/7 (förutom Peter1980 då). Just saying!
haha såklart! Sjukt kul! När han och jag är ute och festar och kommer igång lite händer det alltid grejer
Se så, nu har vi ju en rolig lek här... Men kommer ni inte på det när klockan slår 00.00 lovar jag att rada upp de ledtrådarna som benämnts i tråden.
En tråd som utökas med minst 2 sidor i timmen är rätt så svår att följa och få med allt alla skriver, så dom ledtrådar du kan ha lagt ut har bara försvunnit ut i tomma intet. Folk är ju inte inne på sporthoj 24/7 (förutom Peter1980 då). Just saying!
Du var först med att bli utkastad med våld från Idol 2012?
Inte ens sett ett enda avsnitt av Idol.
Seriöst, sen vi gick in o trollade på buke så har det tillkommit 140 sidor = 4200 inlägg. Orka!?
Du.. 24/7.. har vart knäckt hela dan för att du höll mig uppe till 2 i natt.. orkade inte ens pallra mig iväg å träna förrens 20 ikväll.. sen det blev middag 21:30.. så idag har jag knappt vart inne alls..
Det är frukttjejernas fel!!!
Det är frukttjejernas fel!!!
Seriöst, sen vi gick in o trollade på buke så har det tillkommit 140 sidor = 4200 inlägg. Orka!?
Ja, Johan går hem med en brud och du blir aprak.
Frukttjejerna? De finns inte.
1 minut kvar btw
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO