Singeltråden

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Avståndet kanske krävdes för att få med all min personlighet på bilden?
Eller så var det lukten?
Eller att vattnet höll härliga minus fem grader?

Personligheten kan du dela med dig av på festen. Just nu vill jag se en lite bättre bild. :)

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Okej. Du e bäst! :tummenupp

AW men jag tror dig inte.

Personligheten kan du dela med dig av på festen. Just nu vill jag se en lite bättre bild. :)

Det finns inte någon bättre. Kommer inte finnas heller. Enda gången jag fotar mig själv med mobilkamera är när jag kollar om jag har bommat någon fläck i nacken när jag piffat till mig.

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
AW men jag tror dig inte.

Det finns inte någon bättre. Kommer inte finnas heller. Enda gången jag fotar mig själv med mobilkamera är när jag kollar om jag har bommat någon fläck i nacken när jag piffat till mig.

Ålrajt, i give up. Solly! :)

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
De finns stora pojkar och så finns de brutala pojkar och sen kommer Dennis wolf, han är helt sinnessjukt stor.

Var tvungen att kolla vem som var störst, men ja, Dennis Wolf var det. Jag ville få till det att Ronnie Coleman var störst. Men jag drar mig undan långsamt och tackar mjukost för mig. You are right!

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Ärligt så missar du inget.

Jag är bara jävligt nyfiken av mig. :) Precis som ni killar vill veta hur vi tjejer ser ut vill vi tjejer veta hur ni ser ut. Dock har jag ingen baktanke, som ni då :)ligga). ;)

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Word! Mer hud åt folket. :D

fast ja sparar ändå lite åt fantasin, bara för att jag kan. ;)

Fast jag visar ju inte mer än jag hade gjort med en bikini, i denna versionen. Där är en stooor vit ruta för tuttsingarna, och så länge folk inte påstår sig ha röntgensyn och kan se genom mitt lår, så ser man ingenting där nere heller.

tkdrille

Guest
Var tvungen att kolla vem som var störst, men ja, Dennis Wolf var det. Jag ville få till det att Ronnie Coleman var störst. Men jag drar mig undan långsamt och tackar mjukost för mig. You are right!

Men Dennis är fel i sin symmetri. I mina ögon. Han är alldeles för lång :)

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Jag är bara jävligt nyfiken av mig. :) Precis som ni killar vill veta hur vi tjejer ser ut vill vi tjejer veta hur ni ser ut. Dock har jag ingen baktanke, som ni då :)ligga). ;)

Eller hur...

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...