Singeltråden

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Men du får vara lite försiktig, tänk på stackars Bushido, hans hormonnivåer kan ju hamna på farligt höga nivåer av sådana här bilder. :)
Bilden av mig som ett ömt och bräckligt litet stycke med svaga nerver, taskigt hjärta och för lite blod i testosteronomloppet börjar verkligen etablera sig känner jag...:gnissla

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Visste väl att jag inte var nån bra kvinna. Jag kan inte baka bullar. :(

Det är 2013 nu, baka gjorde man på 80-talet.
Det finns djupfrysta kanelbullar som man bara värmer i ugnen nuförtiden. Blir riktigt bra dessutom.

Lyckas du bränna även dem så är det bara dra av dig tröjan så blir alla glada ändå.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Hehe, är du yngst i tråden tro?:såjaponken

Mycket möjligt... Alleycat är några månader äldre, vet inte hur det är med sjp... Men vi är nog de tre musketörjuniorerna... :D

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Det är 2013 nu, baka gjorde man på 80-talet.
Det finns djupfrysta kanelbullar som man bara värmer i ugnen nuförtiden. Blir riktigt bra dessutom.

Lyckas du bränna även dem så är det bara dra av dig tröjan så blir alla glada ändå.

Ha! En av mina tjejer på jobb är rätt så ung, bor hemma, får allt serverat. Hon hade glömt ta med sig matlådan som mamsen fixat till henne så hon köpte en sån där fryspizza. Satte den i micron och lyckades bränna den totalt. hahahaa.....fattar inte hur man lyckas bränna mat i en micro!! :D Dagens ungdom, kan inget. :hihi

tommi

Guest
Det var bättre förr folk kunde laga mat över öppen eld eller slakta sitt eget kött... fan va gamla vi är....

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Ha! En av mina tjejer på jobb är rätt så ung, bor hemma, får allt serverat. Hon hade glömt ta med sig matlådan som mamsen fixat till henne så hon köpte en sån där fryspizza. Satte den i micron och lyckades bränna den totalt. hahahaa.....fattar inte hur man lyckas bränna mat i en micro!! :D Dagens ungdom, kan inget. :hihi

Du generaliserar för hårt money, jag är ung men kan en del om en del... ;) exempelvis kan jag baka bullar, det är mer än vissa andra kan:D

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Du generaliserar för hårt money, jag är ung men kan en del om en del... ;) exempelvis kan jag baka bullar, det är mer än vissa andra kan:D

Mycket möjligt att jag gör,men det är roligt. :D Killar som kan laga/baka :tummenupp:kär

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Det går bra. När behöver vi va på Sturup?

Incheckning stänger 30 min innan avgång. Har du ingen att checka in så måste man vara på plats 20 min innan. Tycker vi ska vara där iaf senast 7.30. Jag har bara stort handbagage. :tungan

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Mycket möjligt att jag gör,men det är roligt. :D Killar som kan laga/baka :tummenupp:kär

Äh:D laga mat är jag ganska bra på, får faktiskt ofta höra att jag kan trolla fram godsaker med enkla medel:tummenupp :tuttar

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!