Singeltråden

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Och vips loggade alla killar i Singeltråden ut sig från SH, för att söka efter matlagningskurser på Google och anmäla sig till första bästa. :hihi

Hallå, ska du med eller? Det är fest för fasiken. Boka flyget nu så åker vi hem med svalan eller marie. ;)

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Hallå, ska du med eller? Det är fest för fasiken. Boka flyget nu så åker vi hem med svalan eller marie. ;)

Ja, jo, det låter liksom supertrevligt, men jag har redan bokat upp mig på Glasklart och så måste jag hålla lite i pengarna inför skidresorna. Nästa gång kanske? :)

Jag hoppas i alla fall att ni kommer få det hur kul som helst och förväntar mig att du skickar upp åtminstone ett eller två foton därifrån på Facebook så jag kan klicka gilla! :tummenupp

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Ja, jo, det låter liksom supertrevligt, men jag har redan bokat upp mig på Glasklart och så måste jag hålla lite i pengarna inför skidresorna. Nästa gång kanske? :)

Jag hoppas i alla fall att ni kommer få det hur kul som helst och förväntar mig att du skickar upp åtminstone ett eller två foton därifrån på Facebook så jag kan klicka gilla! :tummenupp

Glasklart, pffhhh....skit i glasklart! Det är SH-fest en gång om året, glasklart kan du gå på nästa månad ist!

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Glasklart, pffhhh....skit i glasklart! Det är SH-fest en gång om året, glasklart kan du gå på nästa månad ist!

Du har helt klart en poäng, men har redan betalat in pengarna för att äta där, eftersom vi blev fler än jag kan ta in på VIP-kortet. Och varför SH-fest bara en gång om året? Det borde väl finnas en i slutet av sommaren, så man kan köra hoj upp, köra lite rundor där och dessutom festa till det lite? :)

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Men... Hur vet du sånt? :va

Du sa ju själv att du är född i stort sett så sent 89 som det går, och själv är jag född under första halvan av 90. Så du kan inte vara mer än typ max ett halvår äldre, rent logiskt ;)

Oroa sig inte tösabit, jag har inte stalkat dig :D

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Du sa ju själv att du är född i stort sett så sent 89 som det går, och själv är jag född under första halvan av 90. Så du kan inte vara mer än typ max ett halvår äldre, rent logiskt ;)

Oroa sig inte tösabit, jag har inte stalkat dig :D

Haha började fundera lite där. ;) Men nä, jag sa att jag var född i stort sett så sent på 80-talet det går, alltså -89. Född under första halvan av året, faktiskt. ;) Men bra försök!

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Haha började fundera lite där. ;) Men nä, jag sa att jag var född i stort sett så sent på 80-talet det går, alltså -89. Född under första halvan av året, faktiskt. ;) Men bra försök!

Fan, massuppfittade det där då...:D jaja, då är du väl uppemot ett år äldre då ;)

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Jag kommer att stövla in på Allstars tillsammans med Tintin och Kapten Haddock.

Slå den om ni kan. :banana:banana:yoparty

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...