Slowroller
Skrämmer små barn
Incheckning stänger 30 min innan avgång. Har du ingen att checka in så måste man vara på plats 20 min innan. Tycker vi ska vara där iaf senast 7.30. Jag har bara stort handbagage.
Jag har bara ryggsäck.
Incheckning stänger 30 min innan avgång. Har du ingen att checka in så måste man vara på plats 20 min innan. Tycker vi ska vara där iaf senast 7.30. Jag har bara stort handbagage.
Och vips loggade alla killar i Singeltråden ut från SH, för att söka efter matlagningskurser på Google och anmäla sig till första bästa.
Och vips loggade alla killar i Singeltråden ut sig från SH, för att söka efter matlagningskurser på Google och anmäla sig till första bästa.
Äger ingen sån men ska verkligen försöka packa lätt. Rätt svårt som tjej, suck.
Hallå, ska du med eller? Det är fest för fasiken. Boka flyget nu så åker vi hem med svalan eller marie.
Ja, jo, det låter liksom supertrevligt, men jag har redan bokat upp mig på Glasklart och så måste jag hålla lite i pengarna inför skidresorna. Nästa gång kanske?
Jag hoppas i alla fall att ni kommer få det hur kul som helst och förväntar mig att du skickar upp åtminstone ett eller två foton därifrån på Facebook så jag kan klicka gilla!
20-30 min.
Glasklart, pffhhh....skit i glasklart! Det är SH-fest en gång om året, glasklart kan du gå på nästa månad ist!
Mycket möjligt... Alleycat är några månader äldre, vet inte hur det är med sjp... Men vi är nog de tre musketörjuniorerna...
Killar som kan laga/baka
Men... Hur vet du sånt?
Du sa ju själv att du är född i stort sett så sent 89 som det går, och själv är jag född under första halvan av 90. Så du kan inte vara mer än typ max ett halvår äldre, rent logiskt
Du sa ju själv att du är född i stort sett så sent 89 som det går, och själv är jag född under första halvan av 90. Så du kan inte vara mer än typ max ett halvår äldre, rent logiskt
Oroa sig inte tösabit, jag har inte stalkat dig
Haha började fundera lite där. Men nä, jag sa att jag var född i stort sett så sent på 80-talet det går, alltså -89. Född under första halvan av året, faktiskt. Men bra försök!
Fan, massuppfittade det där då... jaja, då är du väl uppemot ett år äldre då
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |