Singeltråden

Semper idem

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Feb 2013
Hoj
Ja
Åh! Jag har ju Linux här på en skiva. Nånstans... tror ni något mer datorinsatta personer att det kan rädda min stackars dator? Den går *host* sakta, hackigt, man tror det internets fel men nej det är datorn. Telefonen är snabbare... Tappar datorn och telefonen ungefär lika ofta i backen och Linux kan nog inte rädda att skärmen snart kommer lägga av. Men tror ni det kan göra min dator lite mer smooth? :D

Jag tror att det bästa är en total ominstallation. Windows har förmågan att bara bli långsammare och långsammare.
beror nog på största delen på att dom använder Regedit som sparar allt möjligt skit, även efter att man tagit bort programm.

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Precis.. och det problemet har aldrig jag.

Hade folk vetat bättre och valt en Mac för de inte kan underhålla en laptop så hade det ju varit guld för de kan nog ändå inte ens se vad som är bra med en PC eller Mac.

Men jag tillhör den lata gruppen som trots allt gillar PC trots att jag inte ens orkar med underhåll. Nu har jag haft min dator i snart 3 år. Noll underhåll. Men den funkar bra och startar fortfarande fint. Eller ok, den har haft sina brister men det har försvunnit efter en stund trots allt. Jag tänkte inte börja med underhåll nu eftersom jag ändå vill ha en ny dator (orkar inte rensa :D) snart så tänkte jag inte fixa den här.

Ledtråd: Endast QWYUZX är hela på mitt tangentbord (av alla bokstäver då) men jag kan skriva utan problem. Bra också mot facerapes för det är ingen som kan skriva på den här datorn :fakta

Harpyja

Ny medlem
Gick med
8 Jan 2013
Hoj
.
Jag tror att det bästa är en total ominstallation. Windows har förmågan att bara bli långsammare och långsammare.
beror nog på största delen på att dom använder Regedit som sparar allt möjligt skit, även efter att man tagit bort programm.

I mitt huvud står det att jag bakar bullar och bjuder den som gör det där åt mig... :tummenupp

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
I mitt huvud står det att jag bakar bullar och bjuder den som gör det där åt mig... :tummenupp

Har du windows sju så är det där plättlätt. Börja med att göra en backup på vad du vill spara. Gå in i startmenyn, alla program, recovery manager och klicka på just "recovery manager". Välj "Fabriksåterställning" från menyn, följ anvisningarna och låt datorn jobba någon timme medan den blåser hela datorn på allt:tummenupp

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
:huveti hur tänte du nu:confused: inte nämnafåglar nu, då lockar du ju tillbaka Peter1980:D

Ska köra upp till norrland imorgon, då måste man gå upp tidigt... Men det behövs väl inte sovas riktigt än för det?:va Den här tråden är ju för underhållande:D

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning

Jag gör det åt dig, inga problem! :D

Har du windows sju så är det där plättlätt. Börja med att göra en backup på vad du vill spara. Gå in i startmenyn, alla program, recovery manager och klicka på just "recovery manager". Välj "Fabriksåterställning" från menyn, följ anvisningarna och låt datorn jobba någon timme medan den blåser hela datorn på allt:tummenupp

Men ssch! Jag kan ju få bullar!

Nyheter
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...