Singeltråden

Harpyja

Ny medlem
Gick med
8 Jan 2013
Hoj
.
Har du windows sju så är det där plättlätt. Börja med att göra en backup på vad du vill spara. Gå in i startmenyn, alla program, recovery manager och klicka på just "recovery manager". Välj "Fabriksåterställning" från menyn, följ anvisningarna och låt datorn jobba någon timme medan den blåser hela datorn på allt:tummenupp

Nä den här häcken är inte så modern. ;) Antar att det inte är svårt alls. Men jag bakar hellre bullar. Annars hade jag bytt till Linux och fräschat upp datorn när jag fick skivan för ett år sen... eller om det är två år sen. :p

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Nä den här häcken är inte så modern. ;) Antar att det inte är svårt alls. Men jag bakar hellre bullar. Annars hade jag bytt till Linux och fräschat upp datorn när jag fick skivan för ett år sen... eller om det är två år sen. :p

Ok, isåfall behöver du nog en ominstallationsskiva... Modernare burkar har återställningspartitionen sparad direkt på hårddisken ;) Jaja, isåfall får du be alleycat:D

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Inte ett inlägg på en halvtimme, men så fort nån skriver word..........imponerande.

Peter1980 måste han nån slags app som registrerar när ordet bird dyker upp :D

Han är ju TV6-killen, han är sjukt hemlig men har stenkoll på allt!

Vilket sammanträffande.. ligger och kollar på 6:e Sinnet.. Och så visar det sig att jag också har ett 6:e sinne! Ungen i filmen ser "dead people".. jag ser Bird! :yoparty

Nyheter
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

ExploreBike: Baltikum