Singeltråden

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Ja, det var värst vad allting dog plötsligt... Natti folks:hej

skruttiz

Ny medlem
Gick med
5 May 2011
Hoj
Yamaha R1-01,
Tur man slipper dom i högsta serien!

Man behöver inte dejta för att ligga:hihi

den här missa jag ju att svara på som jag tänkte..

ja vi tar dem gärna i serien nedanför. För då har vi en anledning att fylla globen igen! faast just de.. de fixar ju dala-lagen lika bra själva...ändå;)

haha precis de jag menar.. ( fast sen är de skillnad på att dejta och gå på dejt men de är en annan sak)
Jag tänker iaf såhär, om nån random som jag inte pratat med så länge kommer fram och kläcker ur sig. "Du fan ska vi gå på dejt".. så springer jag åt andra hållet.. de är ju bara ångest.. antingen sitter man ju under dejten och väntar på vännens "räddnings samtal" eller om han kan dricka upp kaffet så man får gå hem och ja.. :borra nån gång...(och antagligen aldrig ses mer eftersom man fick betala för kaffet själv..)

ska de va så ska de va spontant, utan massa konstiga regler att följa..( för att svara på frågan av "gubben";)

Last edited:

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Nu är jag väldigt nära att ha utvecklat det ultimata date-kittet.

Det ska provköras nån kväll för att se vari bristen ligger.

Stay tuned folks. :tummenupp

ImageUploadedByTapatalk1362528876.355785.jpg

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Sorry... men motorsport är så jääävla tråkigt.. det kan eventuellt va kul att se typ det sista varvet på racet som avgör hela säsongen men i övrigt så suger det.

Visst, dom har ju talang och sådär, men det är så jävla mkt materialet som avgör. Sätt den bästa föraren på en kass hoj så är han chanslös.

Riktig sport innehåller fysisk prestation eller en laginsats.
Ishockey t ex. Det bästa laget vinner. Inte de som hade kallast vatten i vattenflaskan.
Eller 100 meter sprint.. den starkaste och mest vältränade vinner. Och det beror inte på att hans skor är mkt snabbare än alla andras.

:mattias

Har du sett nåt supercross race?

2 kvalheat, 1 extra kval och sedan huvudrace.
2 klasser på en kväll.

Även där händer det att folk drar o bygger lucka. Men det är roliga tävlingar ändå. :tummenupp

Zinik

Kaizen
Gick med
29 Apr 2009
Hoj
GSX-R med tankväska K6 & ZX12-R 2002
den här missa jag ju att svara på som jag tänkte..

ja vi tar dem gärna i serien nedanför. För då har vi en anledning att fylla globen igen! faast just de.. de fixar ju dala-lagen lika bra själva...ändå;)

haha precis de jag menar.. ( fast sen är de skillnad på att dejta och gå på dejt men de är en annan sak)
Jag tänker iaf såhär, om nån random som jag inte pratat med så länge kommer fram och kläcker ur sig. "Du fan ska vi gå på dejt".. så springer jag åt andra hållet.. de är ju bara ångest.. antingen sitter man ju under dejten och väntar på vännens "räddnings samtal" eller om han kan dricka upp kaffet så man får gå hem och ja.. :borra nån gång...(och antagligen aldrig ses mer eftersom man fick betala för kaffet själv..)

ska de va så ska de va spontant, utan massa konstiga regler att följa..( för att svara på frågan av "gubben";)

Rentspontant känner jag att fröken pratar väldigt "sensuellt" :hihi
Varför i helvete finns det inga "snygga26årigahojtokigasingeltjejslärare" här?! Som vill borra istället för att dricka kaffe :(

I ren desperation får jag dricka kaffe i matsalen på skolan nu, där finns det ofta ögongodis:tuttar

Last edited:

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Men göm kameran innan du går in på bion. Filmbolagen älskar inte screeners som vi gör. Trist om daten slutar med att planen inte följs.

Bara för att man har ett styvt plastkort så betyder inte det att det ska användas för att ta sig in på bion. ;)

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Nu är jag väldigt nära att ha utvecklat det ultimata date-kittet.

Det ska provköras nån kväll för att se vari bristen ligger.

Stay tuned folks. :tummenupp

View attachment 380411

Undrade lite vart du tagit vägen.
Men nu förstår jag varför du varit frånvarande i typ en vecka.

Att utveckla det där kräver sann ingenjörskonst! :mattias

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Sport är kul att utöva men inte glo på den i tv. :mattias

Ricken - jag tycker nog du kan lägga till lite läder. Utöver silvertejpen.

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Du har glömt silvertejpen, annars ser det lovande ut! :brynad

Man behöver inte silvertejp när man har modernare saker som buntband. :fakta

Men göm kameran innan du går in på bion. Filmbolagen älskar inte screeners som vi gör. Trist om daten slutar med att planen inte följs.

Vem älskar screeners? Jo dom som inte vet hur man fildelar. :D Dom där otekniska killarna. :p

Bara för att man har ett styvt plastkort så betyder inte det att det ska användas för att ta sig in på bion. ;)

Tror hon skulle gilla andra styva saker bättre...:glömdet

Sport är kul att utöva men inte glo på den i tv. :mattias

Ricken - jag tycker nog du kan lägga till lite läder. Utöver silvertejpen.

Sport är kul att utöva OCH titta på. :mattias

En sån där dildo med inbyggd hästsvans i läder kanske?

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA