Singeltråden

renkött

Gudomlig sporthojare
Gick med
17 Apr 2011
Hoj
Honda VFR800
Nej. Jag är levande bevis på det.

Att träffa tjejer är egentligen inte så svårt och då är jag knappast någon 10 poängare själv.
Att träffa nån man vill ha och få henne till att stanna är svårare (har iofs lyckats :)). Man ser de allra konstigaste typer hitta tjejer.

Ulf W

Support your local...
Gick med
23 Oct 2003
Hoj
såld
Jag måste bara fråga! Hur tänker man när man lägger ut en sån här bild? Menar inte att vara elak men alltså?! :va Smaken är som baken, delad som tur är. Men finns det verkligen kvinnor som tycker denna bild är tilltalande nog för att kontakta personen?! -Hey sexy, you got a pussy on your belly.....

View attachment 400018

Hahaha, erkänn att du tryckte på Ja!-knappen :7peta

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Hahahah detta var fan dagens garv. Vart hittar du dessa?! Ge mig en länk till hemsidan och jag kan låta ett helt företag ha roligt för en stund

Det är från badoo, en dejtingsida. :D

Förr var det bara tjejer som skulle lägga ut massa pose-bilder, nu verkar det som om konkurrensen hårdnat för killarna, för jävlar vad killarna lägger ut spännbilder! Personligen så blir jag själv inte impad av en mega stor biff eller om någon står och spänner sina biceps, triceps eller vader. Självklart är jag intresserad av hur kroppen ser ut men man behöver inte flexa, spexa och få mjölksyra för att ta en bild. Dessutom verkar 90% av alla killar i sverige vara sjuka träningsfreaks enligt deras profiler. :gnissla

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*

Det är sant biffen. Visst är det fint att titta på men det är absolut inget som är viktigt för mig. Killen får jätte gärna träna och vara vältränad men det är inte prio nr 1 för mig. :)

Edit: Eller det kanske är räkan nu? Du är ju både och beroende på säsong. :D :hihi

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09

Förr var det bara tjejer som skulle lägga ut massa pose-bilder, nu verkar det som om konkurrensen hårdnat för killarna, för jävlar vad killarna lägger ut spännbilder! Personligen så blir jag själv inte impad av en mega stor biff eller om någon står och spänner sina biceps, triceps eller vader. Självklart är jag intresserad av hur kroppen ser ut men man behöver inte flexa, spexa och få mjölksyra för att ta en bild. Dessutom verkar 90% av alla killar i sverige vara sjuka träningsfreaks enligt deras profiler. :gnissla

Jag förstår inte hur du ens orkar vara registrerad därinne. En kompis, kompis övertalade mig att registrera mig där för typ två år sedan och jag orkade max en timma och sedan tog jag bort mig igen. Drällde in totalt psykotiska meddelanden och herregud vilka uppmärksamhets sökande dårar det var därinne. Passa dig för fotfetischisterna. :zpy

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Jag förstår inte hur du ens orkar vara registrerad därinne. En kompis, kompis övertalade mig att registrera mig där för typ två år sedan och jag orkade max en timma och sedan tog jag bort mig igen. Drällde in totalt psykotiska meddelanden och herregud vilka uppmärksamhets sökande dårar det var därinne. Passa dig för fotfetischisterna. :zpy

hahahha det är en tidsfördrift just nu. Har varit medlem ett tag, brukar logga in en gång om året, vara inne en vecka sen blir jag kräkfärdig på skiten och loggar ut. :hihi
Där är måååååånga man känner som är medlemmar på sidan, även räkan Peter. ;)

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Jag tror jag ska lägga mig o ta en nap... var så trött igår på eftermiddagen så att dels fungerade inte fingrarna att förmedla vad hjärnan ville att de skulle skriva och trots att ögonen såg att det blev fel på skärmen så kunde de inte tala om för hjärnskrället hur det borde se ut...eh vänta ett tag... allt det här borde ju på något plan vara hjärnskrällets fel. Undrar om den helt enkelt var ur funktion eller om den faktiskt jävlades med mig...!?!? :confused:

Min hjärna? :gnissla
Hans.jpg

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)

Finns där faktiskt inte några vanliga människor på internet? :va

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
hahahha det är en tidsfördrift just nu. Har varit medlem ett tag, brukar logga in en gång om året, vara inne en vecka sen blir jag kräkfärdig på skiten och loggar ut. :hihi
Där är måååååånga man känner som är medlemmar på sidan, även räkan Peter. ;)

Räkan är väl medlem överallt för att stalka folk. :D

Jag tror jag ska lägga mig o ta en fap... var så trött igår på eftermiddagen så att dels fungerade inte fingrarna att förmedla vad hjärnan ville att de skulle skriva och trots att ögonen såg att det blev fel på skärmen så kunde de inte tala om för hjärnskrället hur det borde se ut...eh vänta ett tag... allt det här borde ju på något plan vara hjärnskrällets fel. Undrar om den helt enkelt var ur funktion eller om den faktiskt jävlades med mig...!?!? :confused:

Min hjärna? :gnissla
View attachment 400064

:D

Vad är vanlig? :va

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj

Nej, på internet är ingen vanlig. :) Där ska alla vara "speciella". Men säger man till någon face 2 face att de är "speciella" så får man en stol i huvudet. hahaha.....

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Nej, på internet är ingen vanlig. :) Där ska alla vara "speciella". Men säger man till någon face 2 face att de är "speciella" så får man en stol i huvudet. hahaha.....

Jahaaaa, så jag ska inte ta det som en komplimang när Blöjan säger You're special till mig. :va Fan oxå. :(

Mycket lustigt lilla fjäderfät! Mycket lustigt... :tungan

Men nu ska jag faktiskt kolla in läget i min nyinköpta binge! :fakta

Höhö, I'm so funny. ;)

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Jahaaaa, så jag ska inte ta det som en komplimang när Blöjan säger You're special till mig. :va Fan oxå. :(

Höhö, I'm so funny. ;)

Beror på vilket sätt han säger det på! hahaha....o i vilket sammanhand.

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs VM-kva...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!